kukla

entry4406 galeri804 ses2
    548.
  1. söz konusu kankalık, panpişlik olduğunda, şöyle bir silkelense 2 ekşi, 3 uludağ sözlük kuracak şekilde panpiş dökebilir bir yerlerinden. neden? çünkü adam iyi yazanı takdir ediyor kardeşim, benim gibi götü kalkık ukalanın teki değil ki! adam iyi yazanı takdir ediyor, adam yazanı iyi takdir ediyor, adam iyi ediyor yazanı takdir, adam takdiri iyi yazıyor...

    takılmış bu.
    hacı naber? diyosun, 'iyi yazanı takdir ediyorum' diyor.

    -işler güçler nasıl?
    +valla nolsun 'iyi yazanı hep takdir etmişimdir.'
    -hmmm
    -o değil de, iyi yazanı takdir ederim ben.
    -anldm...

    bu nedir biliyor musunuz? bu gizlenen bir şeyin ortaya çıkmaması için kullanılan bir kılıftır. bu, sözlükte her daim konuşulan, tanınan bilinen adam olma gayretinin anlaşılması kaygısını bastırma çabasıdır.
    ''aman ha, sürekli olarak, her fırsat verildiğinde 'ben iyi yazanı takdir ederim' diyeyim ki, yarın bir gün yediğim teraneler ortaya çıkarsa, burdan kurtarayım.'' demekten başka bir şey değildir. bildiğin ucuz politikacı ayakları işte. mazlumum ben, mağdurum ben, sözlük bana bahmiyir, ben hep iyi yazanları takdir ettim, her zaman da ederim...

    otomatik.. biteviye aynı şeyleri söyleyip duruyor.

    şimdi ben yanlış biliyorsam lütfen biri düzeltsin. bir tartışmada, taraflar tezlerini ortaya sunar, sonra karşılıklı olarak birbirlerinin tezlerini çürütmeye çalışırlar değil mi? bu da nasıl olur? sorular ve cevaplarla. biri sorar diğeri cevaplar, sonra öteki sorar, beriki cevaplar. buraya kadar anlaşılmayan bir şey yok sanırım, hemfikiriz?

    heh işte, adama sormuşum ben; arkadaşım, bu bifincancay olayında, (gecenin bir vakti-sabaha karşı) 5 dakikada olan biten bir dış oylama hadisesine sen nasıl oldu da denk geldin? o yazıyı hangi ara yazdın? müneccimlik yapacak kadar nasıl emin oldun? bunlar nasıl oldu da oldu? dedim. cevap; ben iyi yazanı hep takdir etmişimdir...

    sonra yine sordum; güzel kardeşim, sen, bifincancay'a; 'girdiğin saçma sapan, boktan entryler istatistiklere girdi, ya o entryleri sil, ya da hakkında söyleyeceklerim için günah benden gider. bu ne kepazeliktir ya, öyle saçma entrylerle istatistiğe girilir mi?! diğer emek verilip yazılmış entry'lerin günahı neeeğğğ!?'' diye pöykürüyorsun, tribünleri ayağa kaldırıp, şukunun, alkışın amına koyuyorsun, tıpkı planladığın gibi 'konuşulan adam' oluyorsun, entry'lerin art arda istatistiklerdeki yerini alıyor da; senin ertesi gün girdiğin şu entry ne oluyor? (bkz: #15825581) türk kızlarıyla sevişirken bilmem ne.. emme, gömme.. istatistiklere girmiş, ve hala orda duruyor. ne ayak? diyorum. cevap; ben iyi yazanı hep takdir etmişimdir...

    sormaya devam ediyorum; saipsiz'in kankaları diye car car konuşup, bas bas bağırıp duruyorsun, kankaları diye ilan ettiğin kimselerden biri nitratex, beni köpeği kadar sevmez diyorum. benden nefret edenler arasında ilk üç'tedir, madem atacaksın, bari destekli at! diyorum. cevap; ben iyi yazanı hep takdir etmişimdir...

    milli susucu olarak yazdığım dönemde, milli susucu'nun mesaj kutusuna; 'saipsiz ibnenin tekidir, kankaları sayesinde oylanır, sen onu sikleme.' diye mesaj atıyorsun, aynı gün, 2 dk sonra, bana (saipsiz'e) gelip; 'bu milli ne ayak amuğagoyyim, dur çözücem ben bunu, çok artis piç.' (bak o gün bugündür hep birilerini çözme, araştırma öğrenme peşindesin. bi dur artık, bi dur!) diye mesaj atıp, resmen ikili oynuyorsun, (beni özel mesajları ifşa ettiğim gerekçesiyle 'yavşak'lıkla suçlayan güzel insanlar, sanırım böyle ikili oynayan biri için de uygun sıfatlar düşüneceklerdir!) benim özel mesajlardan söz etmem yavşaklıksa, bu senin yaptığın nedir? ve bir de, bu yaptığını iddia ettiğim şeyleri 'yapmadım!' diyebilir misin? diyorum. cevap; ben iyi yazanı hep takdir etmişimdir...

    böyle olmaz ki sevgilim. hiçbir soruma cevap vermiyorsun. ağlayacaksan oynamayalım amk. sen başlattın! he yok, tartışmayı ben başlattım. ama sen kaşındın be kardeşim. sana o kadar söyledim, yapma etme dedim. sohbeti tatlı adamsın, mizah anlayışı olan adamsın, kardeş kardeş takılalım, eğlenelim dedim. şu sözlük işlerine kendini çok kaptırma, selebriti olacağım diye ayarsız işlere bulaşma, dengeni şaşırma dedim. gözlerimin içine bakıp, 'ben iyi yazanı hep takdir etmişimdir..' dedin....

    ha bir de neymiş, bifincancay, saipsiz'in sirkeci hakkında girdiği etryi 'işte budur'una eklemiş. sebep? e çünkü kankasıymış... lan olum... her dediğine verecek bir cevabım var gördüğün gibi, ama buna bir şey diyemiyorum cidden lan. bu kadar mi acizleştin? söyleyecek bir şey bulamayıp, en son aklına bu mu geldi? bu saçma sorudan mı medet umdun? yazık yemin ederim yazık ya. efendim? 'ben iyi yazanı hep takdir ederim' mi? lan hayır, onu sormuyorum.. ya üff. neyse...

    buyrunuz efendim, kukla hazretlerinin bahsettiği entry. (sikine takıp, zaman ayırıp okumak isteyen olursa) (bkz: #9735345)
    --fakat kukla fanatiklerinden tek ricam var, okumadan ayar vermeye gelmeyin, allah çarpar olum, günah lan. o kadar emek var o yazıda.-- ayrıca okunsun tabii, belki birkaç 'işte budur'a ekleyen daha olur. zira ben hala o yazdıklarımın arkasındayım, ve kesinlikle sirkecinin şahsıyla alakası olmayan, genel bir sözlük sıkıntısından bahseettiğimi gayet iyi biliyorum. şimdi yine soruyorum; bifincancay, benim bu entry'mi işte budur'a eklediği için kankam mı oluyor? ya da kankam olduğu için mi ekliyor? her ikisi de doğru diyelim. ee kukla? (ben iyi yazanı hep takdir etmişimdir...)

    e o zaman benim işte budur'umda da onun olması gerekmez mi? bak bakalım kim varmış. ve eğer iş ona kaldıysa;

    saipsiz
    dördüncü nesil yazar

    son "işte budur" olarak eklenen entry'leri
    1. kukla/#15839929 15.06.2012
    2. cumartesi günü çalışmak/#10436953 06.06.2012
    3. sevgilisini hiç aldatmamış erkek/#14255093 04.06.2012
    4. gelecekteki sevgiliye mektup/#13239547 16.05.2012
    5. sevgilisini hiç aldatmamış erkek/#14255093 29.04.2012
    6. spermler arasındaki diyaloglar/#10436860 28.04.2012
    7. kendini bok gibi hissetmek/#12360093 17.04.2012
    8. sözlük yazarlarının itirafları/#6433304 13.04.2012
    9. ıssız adam resmen beni anlatıyor/#4380495 25.03.2012
    10. kinyas ve kayra/#4974351 23.03.2012

    ******

    şimdi bu 10 kişinin hepsi de benim kankam mı amk? şukularda karşımıza çıkan entrylerin hepsi kanka dayanışması sonucu o zaman? hemi, öyle mi? efendim? ben iyi yazanı hep takdir etmişimdir mi dedin? hmm ok.

    madem kukla sorularımıza hep aynı cevabı veriyor, o zaman şu delikanlılara soralım. ''özel mesajı ifşa etmek yavşaklığın dik alasıdır!'' diye höyküren cevval arkadaşlar, bi bakar mısınız, bir şey soracağım; 'özel mesajı ifşa etmek yavşaklıksa, aynı anda iki insana farklı farklı mesajlar atıp, birine diğeri hakkında, diğerine de öbürü hakkında dedikodu yapmak, arkasından konuşmak, iftira atmak nedir?

    efendim? anlamadım? 'özel mesaj ifşa etmek erkeklik değildir!' diyorsunuz.. hmm. ya be onu sormamıştım ki ama. neyse...

    eyvallah, haklısınız. ben bir yıl boyunca sustum, kimseye hiçbir şey ifşa etmedim, kukla kardeş hakkında bildiğim hiçbir şeyi bir şekilde dile getirmedim. kendisini özel mesajla uyardım. (isteyenlere o mesajları da gösterebilirim.) fakat baktım ki adam dur durak bilmiyor, sözlük selebritisi olabilmek adına, etik metik.. allah ne verdiyse sikip ataraktan boş beleş işlerin peşinden koşmaya devam ediyor. son icrası üzerine;

    ('bifincancay'ı dışardan oylayıp, hakkında yazdığı yazıyla istatistiklere girip ortalığın amına koymak, bu ucuz numarayla tribünleri kendinden geçirtip; kafası basmayan ergenlere 'vay amuğa goyyim beeaa adama bak, nasıl da yakalamış açığı' dedirterek adından söz ettirmek.)

    dayanamadım artık, ve açtım bayramlık ağzımı. şimdi bu zamana kadar erketim, delikanlıydım da, şimdi orospu çocuğu mu oldum? öte yandan, benim bildiğim; ''saipsiz'i tanımam, ben kukla'yı sevdiğim için yazdım bu yazıyı. özel mesajları ifşa etmek yavşaklıktır. ama saipsiz'i tanımam, yanlış anlamasın...'' tavrı, daha yavşakçadır. bana yavşak diyecek adam çıksın delikanlıca yavşaksın desin. şu sebepten dolayı yavşaksın, ibnesin desin. ağzımı açarsam şerefsizim. ama bir yandan şiş yanmasın, bir yandan da kebap yanmasın diye kıvıranlar, lütfen konuşmasınlar! ille de konuşacaklarsa, ille de kankaları kukla'yı savunacaklarsa, bi zahmet önce şu yukarda sorduklarıma cevap versinler! çünkü adam hep aynı cevabı veriyor; ben iyi yazanı hep takdir etmişimdir...

    nick altıma girdiği entry'de, bir de demiş ki;

    --spoiler--
    lan keşke bifincancay ile mesajlaşıp yazsaymış bunları. zira bu suçlamaları yapmadan çok çok önce bifincancay'a aynen şu dendi;

    '' yazmış olduğum yazı çok beğenildi, eğer gerçekten sen yapmadıysan entry'i silecem. senin bu şekil de anılmanı istemem. neşeli günler.. ''
    --spoiler--

    heh işte, ben bifincancay'la mesajlaşmadım zaten kardeşim. ne yapalım, ne yazayım? diye sormadım bile. (hani kankayız ya biz. hani planlı programlı saldırıyoruz ya sana!) işte kendin söylemişsin. bari bifincancay'la mesajlaşıp yazsaymışsın falan demişsin. eğer dediğin gibi biz sıkı fıkı kanka olsak (yakın arkadaşız, severiz birbirimizi) dediğin gibi, sana organize saldıran bi takımsak, mesajlaşmış, anlaşmış olmamız gerekmiyor mu? sen kendi tezini kendin çürütmüşsün bebeğim. neden böyle bir saflık yaptın ki? efendim? ben iyi yazanı hep takdir etmişimdir mi dedin? hmm ok.

    son olarak, panpişlerini, deli dolu fanatiklerini gazladığın diğer bir konuya gelince; saipsiz, ben en iyi yazarım diyor, şimdi sözlüğü bıraksam, başka bir nick alıp gelsem yine en iyi yazar olurum diyor! demişsin. o öyle değil sevgilim, çarpıtmayalım. en iyi yazar olmadığımı 'milli susucu' başlığına yazdığım, ve kendimi deşifre ettiğim yazıda defalarca söyledim zaten. isteyen açar bakar, yazı halen durmakta. ben 'bu sözlükte selebriti olmak çocuk oyuncağıdır, şu gün bırakıp başka bir nickle gelsem, kendime ''en iyi yazar!'' dedirtmem en fazla bir ay sürer!' dedim, ve yine sözümün arkasındayım. aynen bu dediğimi yapabilirim. herkesin de yapabileceğine inanıyorum. en iyi yazar asla değilim, asla olmadım, ve asla da olamayacağım. öte yandan; sirkecidentrengider de en iyi yazar değildi! sen de en iyi yazar değilsin. hatta sen iyi bir yazar bile değilsin. çünkü sen iyi bir insan değilsin bir kere. fesatsın canım kardeşim. üç kuruşluk hesaplar yüzünden insanlara zarar verebilecek kadar, ikili oynayacak kadar, dedikodu yapacak kadar, yalakalık yapacak kadar kötü bir insansın!

    fakat sana sorsak; 'ben iyi yazanı hep takdir etmişimdir.' den başka bir şey demezsin, diyemezsin.
    ben iyi yazanı takdir ederim.. he amk, bir tek sen edersin zaten. biz komple orospu çocuğuyuz, kafasını taşla ezeriz, nasıl olur da iyi yazarsın lan sen diye. ama sen delikanlısın, sen takdir edersin.

    bir kere iyi bir insan olsan. gerçekten birilerini takdir eden, samimi bir insan olsan. bunu sürekli insanların gözüne sokmazsın. iki lafından biri 'ben iyi yazanı takdir ediyorum.' olmaz! ne demeye çalışıyorsun yani? sen takdir ettiğine göre, o kimse gerçekten iyi yazardır yargısına mı varmalıyız? sen bir otorite misin? ya da bunu papağan gibi tekrar ede ede, insanlarda böyle bir intiba bırakmaya mı çalışıyorsun? nedir arkadaşım olayın? ben iyi yazanı hep takdir etmişimdir.. ee amına koyyim eee? napalım lan? ne bekliyorsun olum?

    sen iyi yazan herkesi takdir ededur. ben insan olanları takdir etmeye devam edeceğim. ve hiçbir zaman da bunu milletin gözüne sokmayacağım.

    he bu arada. şu oylama olaylarına dikkat et, çok dikkat çekiyorsun. tamam benim gibi bilgisayar cahili insanlar yiyebilir, ama az çok kafası basanlar senin yaptığını şıp diye anlıyorlar. ayık ol.

    oooff.. yoruldum amını sikiyim ya. belim ağrıyor, üç gündür aralıksız sevişiyorum. üstüne bir de gelip burda kukla hazretlerine laf yetiştiriyorum. ben de insanım amk.

    azcık aklı fikri olan varsa bu atışmaları okumaz, okuyanlar da kimin ne bok olduğunu anlar, daha da üstüne düşmez umarım.
    öperim...
    30 ...
  2. 547.
  3. cahil profesor e yapılan çılgın sabotaj ile alakası olmayan yazardır. masumdur. yetim hakkı yemez. kul hakkı asla yemez. osbircidir ama kandil gününde olsun mübarek aylarda olsun asla yanlışını görmedim. çok ama çok efendi adamdır.
    onu şukela vermek bile bence ibadettir
    uludağ sözlük ün en iyi en yüce yazarıdır o. benim o!
    kendini falan oylamaz öyle işlere bulaşmaz.
    başka yazarlar ne yapmış ne oylamış ne olmuş ne bitmiş asla suya sabuna dokanmasssss.
    kız olsam evlenirim o derece efendi masum biridir.
    ama asla kendini oylamaz. demokrasi nerede ise kukla orada osbirci de oradadır. öyleyse osbir demokrasidir!

    dikkat et de ayağını sabuna basıp kaydırmasınlar. ya da sabunu almaya kalkarken..
    7 ...
  4. 546.
  5. kendisine nick altı giriyor olmamın yine kendisine yarayacağını bile bile, onun istediğinin de bu olduğunu bile bile.. işte buyrun, bismil..;

    dünün beğenilen entryleri başlığına girdiği, ve dünün beğenilen entryleri istatistiğine giren entry'si;

    --spoiler--

    sözlüğün istatistik şeysi. kalkması gereken sikimsonik bi aparat. daşak geçenlerin ardı arkası kesilmiyor amk.
    birisi itiraf başlığına ''çiş yapmaya üşeniyorum'' deyip 1. oluyor.
    birisi cep telefonu kaybetmek başlığına '' üstüne soğuk su içmektir'' deyip 2. oluyor.
    birisi kısır başlığına '' bu saat de yenmemelidir'' deyip 3. oluyor falan.
    şimdi gidip osuruk başlığına '' bızztttttttt' yazcam. bakalım nolcak amk.
    görüşürüz.
    (kukla, 14.06.2012 07:20 ~ 07:21)
    --spoiler--

    çok doğru yazmış, hakkını vermek lazım. hemen akabinde, yine dünün beğenilenleri arasına girmiş entrysi;

    türk kızıyla sevişirken duyulan sözler başlığına;

    --spoiler--

    emme mememi gıdıklanıyom. ayyy emme dedim. emmesene lan.
    (kukla, 14.06.2012 14:57)
    --spoiler--

    yukarda eleştirdiği şey neydi? sonuç nedir? demek ki neymiş? bu amına koduğumun yerinde, insanların istatistiğe girmesi kendi elinde değil. bu sözlükte bok püsürük her zaman revaçtadır. bir de sözlüğü bildiğini, tanıdığını iddia eder. bu konu hakkında 3 cilt yazardım da.. neyse. kafası az çok basanlar anlamışlardır heralde!

    geçelim ''araştırmacı gazeteci kukla'nın ortalığı karıştıran tespiti''ne.

    tamamını kopi pest yapmayayım, uzun yazı. şöyle yapalım; -delikanlı adam, silecek değil ya.- (bkz: #15822026)
    bifincancay başlığına girdiği bu entry'de sözlükteki ciddi bir açığı bir kere daha ortaya çıkarmış ve herkesin beğenisini kazanmıştır. ayrıca da müneccimlik edip, 'bifincancay istatistiklerin amına koyacak!' demiştir, ve aynen de dediği gibi olmuştur.
    buraya kadar her şey tamam. sonrasında naçizane, benim de bir müneccimlik denemem olmuştur, buyrun; (bkz: #15826445)

    demişim ki; kukla'nın bu entrysi haftanın, hatta yılın beğenilenlerine girecek. işte istatistik sonuçları;

    dünün beğenilen entry'leri;

    1. bifincancay/#15822026 kukla
    2. dünyanın en iyi kürt ü/#15822222 immortal technique
    3. oussama assaidi/#15821258 bakardicola
    4. türk kızıyla sevişirken duyulan sözler/#15825581 kukla
    5. dünün beğenilen entryleri/#15822041 kukla

    ilk 5 içinde, 3 adet kukla.

    resmen planlı, programlı, resmen nerden vuracağını bilerek yapılmış bir çalışmanın ürünü. kızdığı şeyin aynısını kendisi yapmış. değilse değil desin biri!

    alayımız geri zekalıyız ya, bir tek kukla zeki ya hani. aha bakın, her şey ortada. sadece ortalama bir zekaya sahip olan herkesin, parçaları kafasında birleştirip her şeyi anlaması, resmi görmesi gerek.

    neyse, bunları da geçelim.

    kendisi hakkında yazdığım entry, 'özel mesaj ifşası' sebebiyle silinmiş. olm ne özel mesaj ifşası lan? ben bu adamın özel mesajlarını ifşa etmedim ki. sadece özel mesajla beni tehdit etti dedim. daha önce milli susucu'ya gelip; 'şu sözlükler aleminde gördüğüm en iyi yazarsın hacı. bu saipsiz ibnenin tekidir, kankaları sayesinde oylanır falan, sen onu hiç sikine takma, yaz sen.' dedikten 2 dk sonra, saipsiz'e gelip; 'hacı bu milli susucu ne ayak ya, eskilerden bu amk neyse dur çözücem ben ehehehe.' gibi mesajlarından hiç bahsettim mi? resmen iftira atılıyor, ayıptır.

    kukla'nın nick altına gelip; özel mesaj ifşa etmek erkeklik değildir, delikanlılığa sığmaz! diyen arkadaşlara da sormak isterim; milli susucu'nun üzerinden 1 yıl geçti, kukla hazretlerinin milli susucu'ya attığı (yukarda bahsettiklerimden başka) 'hacı bana nick altı girsene amk, ben sana o kadar nick altı girdim, insan biraz destekler. ukalalık yapma, nick altı gir lan!' temalı mesajlarını hiç ifşa ettiğimi gördünüz mü? demek ki 1 yıl boyunca erkektim de, şimdi birdenbire ibneliğim tuttu...

    çıkıp böyle mesajlar atmadım desin, anında sözlüğü bırakıp siktir olup gitmezsem orospu evladıyım. diyemez. dese bile mesajların hepsi hala duruyor. sözlükten silinmek pahasına ifşa ederim hepsini, artık sikimde değil.
    çünkü şu an zıvanadan çıkmış durumdayım. yıllardır elimi eteğimi çektiğim şu sözlük entrikalarına beni zorla sokmuştur. benim bayramlık ağzımı zorla açtırmıştır. kendisi bir yazsın, ben oturur 100 yazarım. hiç sorun değil. benim alnım açık, ben içi dışı bir bir insanım. kimse beni tanımak zorunda değil, ama tanıyanlar bilir. gerçi kukla beyi tanıyan, seven daha çoktur.

    çünkü kendisi hiç sektirmez, nerde parlayan yeni bir yazar var, hemen özel mesajla damlar. güzelce bi yağlar. geleceğe yatırım yapar. bunun için de; 'ben iyi yazan herkesi destekliyorum, hakkını veriyorum!' kılıfını kullanır. kendisi sözlüğün abisi ya hani, muhtarı ya! gelen giden herkesi bilir, muhabbet eder. yarın bir gün buna benzer bir hadise olduğunda destekçi lazımdır çünkü. zeki insandır kukla.

    sirkecidentrengider mevzuuna gelince. kendisi, sirkecidentrengider'i benim ve kankalarımın sözlükten kaçırdığını iddia etmiştir. burda gülücük var.

    şimdi, birincisi; sen kendinle ilgili bir konuda neden sirkecidentrengider'i kalkan olarak kullanıyorsun? mevzu tamamen seninle ilgili, sirkeciyle alakası nedir? neyin peşindesin? yoksa sirkeci severleri üstüme salmak falan.. aa olmaz, yok yok.
    ikincisi; kankam olduğunu iddia ettiği nitratex, şu sözlükte beni sevmeyenler sıralamısında her daim ilk üç'te olup, şahsım hakkında kol gibi yazı döşeyen ilk yazardır. gerçi sonradan silmiştir, neyse oraları konuyla alakasız. yani diyorum ki, atıyorsun madem, destekli at be adam. nitratex beni köpeği kadar sevmez.

    üçüncüsü; kafası karışanlar için bir aydınlatma yapalım. ben kankalarıyla bir yerlere gelmeye çalışan biri olmadığımı, milli susucu'yla dünyanın en geri zekalı insanına bile kanıtladım zaten. merak eden açar bakar. ve kimseye gidip 'hocu milli susucu yu oylasan, nick altı girsene eheheh' demiş değilim. saipsiz hesabımla milli susucu'yu oylamış da değilim. moderatör tanıdığı olanlar falan varsa, açıp baktırsın. kaldı ki milli susucu'nin nick altını okuduğunuzda, hepsinin kankam olamayacağını heralde anlarsınız diye düşünüyorum. en yakın arkadaşlarıma (sözlükteki sevgilime dahi) söylemedim milli susucu'yu. o sıralar sözlüğü sallayan sirkecidentrengider'di, fakat milli'nin nick altına sirkeciden çok daha iyi, sözlüğün en iyisi, sözlüklerin en iyisi falan diyenler oldu. (bunların ilki kukladır :=) mesajı hala duruyor, isterse yalan desin.) hatta abartıp vodville kıyaslayanlar oldu. (oha amk)

    dolayısıyla, benim sirkeci'yi herhangi bir yere kaçırdığım yok. ben bu sözlükte selebriti olmanın ne kadar basit, çocuk oyuncağı bir şey olduğunu anlatmak istemiştim, ve anlattım, ispatladım. o kadar.

    yine söylüyorum; bu sözlükte ünlü olmak çok kolaydır. birkaç yolu vardır. fakat bu yolların en basiti; ona buna yalakalık yapıp, özellikle de iyi yazanlara, tanınan yazarlara yakın durup, zamanla sözlüğün en tanınan kimselerinden biri olmaktır. bunu, iyi yazamayan, yazmayı beceremeyen kimseler tercih eder genelde. yoksa yazan adam, her halukarda adından söz ettirir zaten. ünlü olmak isteyen bana mesaj atsın, ben ona yollarını söyleyeyim. var mı ötesi!
    ve ben yine iddia ediyorum; bu entryi girdikten sonra kendimi sildireyim sözlükten, başka bir nick alıp geleyim. 'sözlüğün en iyi yazarı!' sıfatını kazanmam 1 ay sürerse cümle alem siksin beni!

    ne sirkeciyle bir işim vardır, ne de başka biriyle. olmamıştır, olmaz da. 2007'den beri burdayım, gelenler ve gidenler oldu, ben hala burdayım. eğer orospu zihniyetli biri olsaydım, heralde hala buralarda olmazdım. ben sözlüğe girer, eğlenir ve çıkarım arkadaşım. o kadar.
    sirkeci'den evvel kimler geldi geçti, açın bakın bi yol. rapper ninjalar, deep'ler, deatly'ler, vodviller.. he amk, hepsini biz kaçırdık. ormana götürüp ırzlarına geçtik, önce sakallı olanımız sikti... -akıl fikir allahım, akıl fikir...-

    bir de başlık açılmış; saipsiz kukla kavgası...

    açık ve net söylüyorum; kimsenin sikinde değildir, ve olmamalıdır da. millet girsin sözlüğüne, sadece eğlensin lütfen, kafa dağıtsın. onun bunun kavgası kimseye dert olmasın. insanlar kavga edecek kadar sözlüğü ciddiye almasın!

    ama işte, 30 yaşında adam, yemiyor içmiyor, kim kime oy vermiş, kim kime entry girmiş, kim kime ne demiş, öyle olunca nolmuş, böyle olunca nolmuş.. bunları hesaplayıp, sözlüğe ne kadar hakim olduğunu göstererek, adından söz ettirmeye çalışıyor. yani küçük hesaplarla, küçük işlerin peşine düşüyor.

    her zaman söylerim; küçük hesapların peşine düşenler, büyük bedeller ödemek zorunda kalır.

    neyse amk, daha uzar gider bu yazı. üşenmem 150 sayfa yazarım. ama gerçekten burda bırakmak istiyorum. her şey oratada arkadaşım. 'meraklısına' söylüyorum. gerçekten konuyla ilgiliysen, şu yazdıklarımı okursun, kukla'nınkileri okursun. verdiğim örneklere bakarsın, sonra onunkilere bakarsın, ve eğer geri zekalı değilsen, ak göt kara göt kimmiş anlarsın kardeşim. bakalım kim boş beleş işlerle uğraşıyor, bakalım kim çakallık peşinde...

    sonuç olarak ben kendisini 'başka bir nickle gelip nick altı girmekle' tehdit etmiyorum. ben yine kendim olarak konuşurum gerekirse. hiç merak buyurmasın.

    ha şunu da söylemeden edemeyeceğim; kendisi 'benim burnum değil, sikim uzar dikkat edin!' falan demiş, güya laf ebeliğiyle ayar vermiş. mesele laf ebeliğine gelirse, kendisi de gayet iyi biliyor ki, hiç altta kalır yanım yoktur. yani tabii zaman zaman altta da oluyorum, o da sevdiğim bir pozisyondur sonuçta, hoplatmayı da severim. ve benim çüküm doğuştan uzundur zaten. çenemi elimle kaşımam ben. hıh!
    34 ...
  6. 545.
  7. 544.
  8. az biraz da olsa kalıbının adamı olması gereken zat.

    e.ek kadar adam, mahallenin kocakarısı gibi dedikodu peşinde.

    tey ellam ya...

    sonra vay efendim cinsel hayatım yok da, fentaazilerimi yazıyorum sözlüğe...

    ya ne olacağdı?
    5 ...
  9. 543.
  10. entryleriyle beni en çok güldüren yazardır kendisi.

    kaliteli entryleri vardır.

    bu sözlükte oylamada yapılan usulsüzlüğü görmüş ve yazmıştır.

    (bkz: bifincancay/#15822026)

    biz bu filmi daha önce görmüştük:

    (bkz: bayan yazarların daha iyi oylandığı gerçeği/#15618640)

    böyle yazarlar kolay harcanıyor.

    çok yazık.

    emeğe saygı lütfen.

    emeğe !
    5 ...
  11. 542.
  12. ah canım. muck.

    el, kol, tekme mekme geçecen orayı, kaslarıyla döver benden söylemesi. akıllı olun lan. *
    2 ...
  13. 541.
  14. seviyorsa konuşması gereken yazar. hepimiiiiiiiz gardeşizzzzz bu kaaavgaaaa ne diyeeee dırırırım.
    3 ...
  15. 540.
  16. (bkz: saipsiz kukla kavgası)

    bu yazarın başına en ufak bir şey gelirse sorumlusu saipsiz dir. yetkili mercileri iş işten geçmeden uyarıyorum.
    5 ...
  17. 539.
  18. en beğendiğim üç yazardan biridir.

    dur la bunu daha önce de demiştim. olsun. ama bu sefer ortadakidir.
    9 ...
  19. 538.
  20. sadece bir yazara tavır olarak değil sözlüğün açığını ortaya çıkartmış ve kanımca faydalı bir iş yapmış, hikayeleriyle bizleri eğlendiren yazardır... *
    6 ...
  21. 537.
  22. en beğendiğim üç tas has hoşaftan biridir. :)
    4 ...
  23. 536.
  24. adamın hasıdır. buraya yarrraaak gibi entry döşeyecekler karşılarında harbiden yarrraaaak bulurlar.
    3 ...
  25. 535.
  26. ruhsuz yazardır. ruhu kirlendiği için makinaya atmıştır. sonra da balkona asacaktır.

    şu anda donsuz ve ruhsuz bir halde entry girmektedir.
    3 ...
  27. 534.
  28. 533.
  29. muntazaman yazılarını takip ettiğim sözlüğün erşan kunerisi. seviyorum bunu ben ya. *
    4 ...
  30. 532.
  31. sözlük olayına artık bi ara vermesi gereken insan. bu son bombası üzerine de susuyorum. ama buraya bi yazmaya başlarsam -hani nasıl deniyordu..- olay olur. ve yazarsam, ben de kendisine kızarken, onun içinde bulunduğu duruma düşmüş olurum. o yüzden yine yazmıyorum pek bir şey. o beni anlamıştır. cidden gereksiz işlerle uğraşmakta. cidden ama...
    9 ...
  32. 531.
  33. 530.
  34. 529.
  35. evet bu gece ürolog arkadaşımın yaptığı ameliyat sonrası penisini aldık :\

    hikayelerini seven merak etmesin adam badmintona başladı. milli olacağım diyor ya.

    not: osbirci(ydi)
    6 ...
  36. 528.
  37. geçen gün istiklalde karşılaştım. bir lira var mı abi dedi. verdim gitti tavuk döner + ayran aldı. yazık la.

    he bu arada esnaf osbirci diye sesleniyordu. anlamadım niye acaba. çok garip.
    5 ...
  38. 527.
  39. (#15377259) pamuk gibi bembeyaz, ipeksi vücudumu sert kaslarıyla kavramasını, ellerini dolgun ve yumuşak kalçalarımda dolaştırmasını istediğim, ve de sıcak ateş gibi bedeninde peynir gibi erimek istediğim yazar!

    al sana ironi alsana ironi...
    3 ...
  40. 526.
  41. adamdan süper loto için rakam söylemesini istedim. gelen cevap, 300-500. olm diskoda mısın nesin, dışarı çık bari. *
    6 ...
  42. 525.
  43. çaylak olsam da tanımımı yaparım.

    osbirci.
    3 ...
  44. 524.
  45. adam yazmamış, çizmemiş sadece oylamış sanki.
    ha maşallah.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük