başlık da iyi entry yaptı ha. hadi yine iyisin lan lale. herkes seni konuşuyor; 'olay adam' hhuuuuvvv meme uçlarım sertleşti, üçü birden hem de. tam, kimse kuklayla ilgili bir entry girmemiş diye şaşırırken, bi bakıyorsun, hoop kendisi giriyor. e ego böyle bir şey işte. kendimden biliyorum.
öncelikle şu hayatta bilinmesi gereken üç şey vardır. bir; tereciye tere satılmaz! iki; tereciye tere satılmaz! üç; tereciye tere satılmaz!
bana gelip sözlüğü anlatma canım kardeşim, bana gelip yediğin teranelerin 'geçerli' sebeplerini anlatma. götünü yiyim ayağı yapma. azcık delikanlı ol, söylediklerinin arkasında dur.
10 soru sormuşum diyelim, sen 3'üne cevap vermişsin, onlar da yarım yamalak. 44'ten 1 amk, otur! sınıfta kaldın!
sabahın 6'sında, 5 dakikada olan biten bir olaya sen nasıl oldu da denk geldin? diye sordum;
--spoiler--
bifincancay olayı gündüz vakti tesadüf eseri nickini görüp karmasını tıklamamla oldu..
--spoiler--
demiş. karma'dan sonrasını okumadım. işte busun, işin gücün karma, işin gücün nick altı, artı oy. onun kaç karması var, bunun kaç nick altı var, şunun kaç artı oyu var, istatistiğe girmiş mi, ben nasıl girerim, ben nasıl karma yaparım, ben nasıl nick altı yaparım... senin yaşama sebebin bu. olum lafı bile olmaz lan, eğer çok istiyorsan, gel ben sana kendi karmamdan vereyim. valla bak, konuşalım moderasyonla, bir şekilde benden sana nakil yapılsın. nakil demişken, beyin naklinden anlamam demişsin, gel bebeğim ben anlarım, beyin nakli de yapalım. ben sol tarafı hiç kullanmıyorum, al senin olsun. zira sen beynin sadece 'karma, nick altı, oy' kısımlarını kullanabiliyorsun, üzülüyorum. çok ciddiyim, konuşalım zall'la, benim karmadan sana verelim biraz, hatta komple verelim amk. yeter ki, sen şu saçma sapan işlerden bi kurtul. yeter ki sen, hmm bunun karması nasılmış la böyle.. hmmm bunun nick altı kaç sayfa olmuş la, abuuvv du bakiim... diye sabahın 5'lerine 6'larına kadar kendini helak etme yiğidim.
dersine çalışmamış öğrenci, sözlerine şöyle devam etti;
--spoiler--
soru 5- kukla nın çok panpişi var falan fıstık denmiş.
- kusura bakmayın buna gülerek cvp vercem; ahahaha lan olum kankiş panpiş ayağına takılan bi insan tüm söykü ekibini karşısına alır mı? her sayı da elamanlara çatar mı? çok boktan yazı olmuş deyip iticilik yapar mı? bu nasıl listeye girmiş deyip experimental'a çatar mı? biradetbeyfendi'ye kızar mı? lan onu geçtim fakyü dergisine bile gider çeker mi? fakyü nün kurucusu parayla mabet olmaz a '' senin de derginin de '' der mi? ( o elaman da 178. düşmanım oldu benim ) lan bu adamları toplasan 300 spartalı eder amk. saipsiz'i bifincancay'ı cahil profosör ve çetesini saymıyorum bile...
--spoiler--
söykü ekibini karşısına almış... vay vay vay, vay benim aslanım, vay benim yiğidim. bak bak, yine üçü birden sertleşti uçlarımın.
bebeğim, sakın 'reklamını yapmak amaçlı bir şey olmasın bu söyküyü karşına alma olayın?' sakın senin yazdığın (daha doğrusu yazamadığın) öykülerin yayınlanmaması sonucu yaptığın bir çirkeflik olmasın? e yazamayan adam ne yapacak? bok atacak, ne bileyim başka işlere bulaşacak falan fişman. sen bu tereyi al, git 15-17 yaş arası gözü kara hayranlarına yedir sevgilim. bana bunlarla gelme, üzerim.
söyküye bok at, fakyü'ye gider yap, sonuç olarak 'konuşulan adam ol, hiçbir sik yazamadığın halde, daha imla konusunda bile ilkokul seviyesinde olduğun halde, yine en çok konuşulan 'olay adam' ol. senaryo gayet basit, oh mis valla!
yer miyiz? he yeriz, al, bak!
devam edelim;
--spoiler--
soru 4- 'ahan benim işte budur listem' diye spoiller verilmiş '' bunları ekleyenler de mi kankam falan denmiş.
- bu suali okuyup bi bok anlamayanlar gibi arkadaş da lafı gözünden anlamış. zira anlatılmak istenen; ( yazmakla uğraşamıcam, silinen yazımdan spoiler )
--spoiler--
kıl kapılan nejmi'nin altına yazılan eleştirisel bir yazı onun düşmanları olan hayri ve fikri'nin çok hoşuna gider. orgazm olurlar. çünkü nejmi'yi sevmezler. meme uçlarını sivrileştirip nasıl geçirmiş diye bir birine mesaj çekerler. yarılırlar amk. çok eğlenirler. hatta işte budur listelerine falan da eklerler. örneğin saipsiz adlı bu yazarın sirkecidentrengider'E yazdığı yazıyı, o sert eleştiriyi bifincancay ın koşa koşa gelip işte budur listesine eklemesi gibi. hayri ve fikri gibi. kanka muhabbeti...
--spoiler--
yani diyor ki; saipsiz, sirkecidentrengider'i eleştirmiş, bifincancay da mutlu olup hemen o entryi işte budur'a eklemiş.
lan okusaydın bari o yazıyı... neyse, tek laf etmiyorum. sirkeci başlığına yazdığım entry'i şu an açıp okuyan herkes, sonunda kimin göt olacağını hemen şimdi görebilirler! ben o yazıda sirkeciyi hiçbir şekilde eleştirmedim, sözlüğün ve sözlükteki bazı yalaka! kimselerin yavşaklığını eleştirdim.
vodvil.. rapper.. deep.. deatly.. ve daha şu an aklıma gelmeyen bir dolu yazar görmüş bu gözler, sirkeciye falan kolay kolay 'en iyi yazar' demez, diyemez. kimse kusura bakmasın. tekrar söylüyorum; sirkeci bu sözlüğün en iyi yazarı değildir arkadaşım! de-ğil-dir!
ha tabii sen bunları söyleyerek, sirkeciseverleri de üstüme salmaya, beni hedef göstermeye ve 'işte bu göt kimseyi beğenmez, gördünüz mü bakın sirkeciye bile iyi yazar değil diyor bu, ben haklıyım, destekleyin beni!' demeye çalışmıyorsun, bana öyle geliyor, biliyorum. fesatım ya ben.
tabii sen diyorsun ki; saipsiz kıskançtır, iyi yazan herkesi kıskanır, çekemez!
ben sirkeci hakkında 'ortalamanın biraz üstünde, çok iyi bir yazar değil. ayrıca bugüne kadar gelmiş geçmiş efsane yazarların tarzlarının bir karışımını kullanıyor, adam olayı çözmüş!' dediğimde de tıpkı senin gibi zıplayanlar olmuştu. saipsiz çıldırdı, çekemiyor, kıskançlıktan kuduruyor. bkz yazarı, anca kankalarının oylarıyla karma yapıyor.. falan diyen laleler olmuştu. (ne karmaymış amk, karmanızı sikeyim sizin.) peki ben naptım?
gittim, milli susucu diye bir feyk aldım. (olum millete avaz avaz hatırlatmana gerek yok, milli'nin fake olduğunu. biliyorum ordan da ekmek çıkar belki diye paralıyorsun kendini, ama gerek yok tontişim. hesap fake değil diyen yok zaten. evet, saipsiz fake hesap kullanmış =( ... ) sevgilim dahil, hiçbir 'kankama, panpama' milli susucu benim demedim. sessizce yazmaya başladım. bu sözlük insanlarının ne tarz şeylerden hoşlandığını çok iyi bildiğim için de, milli'nin nick altına 'sözlüğün en iyi yazarıdır, sirkeciden bile iyidir, kaç zamandır sözlük alemlerindeyim böyle yazan görmedim!' gibi entrylerin girilmesi uzun sürmedi. hani sen araştırmacı gazetecisin ya, sabahın 6'larına kadar onun bunun karmasını, nick altını falan kurcalayacak kadar kafayı sözlükle yemişsin ya, heh işte, şimdi git ve milli'nin nick altına bu dediklerimi yazan insanları tek tek araştır, ne bileyim belki de kankalarımdır. belki de ben yollamışımdır onları. he, ilk önce kendinden başla, sözlük alemlerinin en iyisi, alayınızı siker atar.. diye abartaraktan koşup gelen ilk sendin çünkü. ops, bu ne ya? (bkz: #10757131) aaa, sirkeci değil mi la o? hmm kankam heralde, bana nick altı girmiş, sağ olsun.
he bir de şu 30 puanlık soruyu cevaplamamışsın, hatta hiç dokunmamışsın bebeğim. hadi bunu cevapla da sözlüne de 50 vereyim, iyi kötü geç sınıfı, kocadın gittin.
milli susucu'ya gelip; bana niye nick altı girmiyorsun lan? nick altı girsene bana =( yha lütfen nick altı gir.. diye ağladın mı ağlamadın mı?
e o zaman daha toy zamanlarındı tabii. nasıl dikkat çekeceğini şimdiki kadar iyi bilmiyordun, böyle kapı kapı gezip nick altı dileniyordun. heralde şimdi yapmıyorsundur. saniye başı entry giriliyor olum başlığına, daha ne olsun değil mi?
ha bir de makaslamalar yapıyormuşum, atılan mesajlarda, olayların anlatımında falan işime geldiği gibi davranıyormuşum. hmm şöyle yapalım mı bitanem; moderasyondan izin alalım yine, sırf senin güzel hatrın için. kim kime ne mesaj atmışsa aynen kopyala yapıştır yapalım, hatta sikrinşat alalım. yok yok, o da olmaz, milli'nin yazarlığı bi 10 dakikalığına açılsın, ben şifremi vereyim, herkes girip baksın kim kime nasıl mesajlar atmış? he, ne diyorsun? hem o zaman makaslanmış bu.. falan derdi de olmaz. ne dersin sevgilim? ak göt kara göt belli olsun. hadi buyur!
ne var ki bunlarda? alemin zekisi sen misin yavrum? sendeki kafa da, bizdeki patates çuvalı mı? fake hesap kullanırken kıllanan kimseleri ayıktırmamak için heralde biz de bir şeyler yapacağız yüksek müsaadenle! milli'nin nick altına 'iyi yazar değil' demeseydim, bu oltayı sallamasaydım. senin gibi 'sözünün eri olmayan, bir dediği öteki dediğini tutmayan, fesat!' kimseleri nasıl ortaya çıkaracaktım ki? orhan veli hesabı; oltayı attım sözlüğe, bi üşüşüverdi sazanlar, yalakaları gördüm...
her neyse. ukalalıksa ukalalık amk! ben milli susucu olarak geldim, ve dam dum konuşan 'bana sözlük öğretmeye çalışan' kimseleri, resmen göt ettim güzel kardeşim. (üstelik senin gibi dışardan oylama falan yapmadan. zaten o zamanlar dışardan oylama boku yoktu çok şükür.) aksini iddia eden var mı? itirazı olan var mı?
ne dersen de sevgilim, ama gelip bana 'sözlüğü bilmiyorsun' deme, diyemezsin zaten. çok kötü üzerim, ağlatırım. sözlüğü bilmek şöyle dursun, 2007'den beri hangi başlık ne zaman açıldı, kim açtı, aynısından kaç tane var.. ezbere bilirim. ben şaka yollu sadece başlıkları örnek verdim, var gerisini sen düşün. daha nelerini biliyorum nelerini...
sen gibi çok gelen giden oldu, ben hala burdayım. yo yo, ukalalık için söylemiyorum. ama cidden, bak, burdayım hacı. şu zamana kadar yerimde eşşek olsa bir şeyler öğrenirdi, ve ben de kimin ne bok olduğunu gayet iyi biliyorum. o yüzden nefesini tüketme yani.
şu yarım cevapladığın sorulardan da 15'er puan kırdım, haberin olsun. boktan püsürükten entryler istatistiğe giriyor, ayıptır! diye sızlanıp tribünlerin alkışlarını almayı çok iyi biliyorsun. bifincancay'ın girdiği saçma entry istatistiğe girince; o entry silmelisin! demesini gayet iyi biliyorsun da, senin istatistiğe giren 'emme.. gömme...' entryni neden silmiyorsun? diye soruyorum, kısır diyorsun, künefe diyorsun... cevap versene olum, açık ve net, gayet basit bir soru. sen neden silmiyorsun?
korkma lan, silince karmadan gitmiyor. karma aynı kalıyor, valla bak.
şu teklifimi de bir kez daha düşün bence; cidden benim karmamdan sana biraz verebilirim, hatta nick altı da verebilirim. rahat ol, bende herkese yetecek kadar karma var, kankalarım sağ olsun. hep dışardan oylarlar beni, sıkıntı değil yani.
bu milli susucu olayı hakkında da insanları gerçekten aydınlatmak istiyorsan, şu entry'leri göstersene kardeşim, ne uğraşıyosun?! yorulma sen, üzülüyorum. merak eden açıp öğrensin.
iş yerindeyim, ancak bu kadar yazabildim. yok yetmez, daha fazla nick altı istiyorum, böyle iyi gidiyoruz, sen yazınca ayrı bir reklam oluyor.. dersen, bi mesaj at yeter sevgilim. eve gidince bir şeyler daha yazarım. hadi öptüm.
aldım elime çiğdemi çatır çatır çıtlayarak saipsiz, bifincancay la arasındaki kavgayı izliyorum. şöyle balkonun altına doğru gelin başınıza güneş geçmiş sizin. zaten güneşte kavga etmeyin benim gözlerim güneşe bakınca sulanıyor. bu arada çok eğlendiriyorsunuz beni devam edin lütfen. neyse benim çiğdemim bitti bir markete kadar gidip geliyorum. döndüğümde buralar entry dolmuş olsun yoksa balkondan aşağıya kaynar su dökeceğim kafanıza. tanım: bir adet yazar.
not: kavga falan edecek olursanız video çekip yeni eklenen uludağ video sayfasına koyun evet bunu yapın. inanın bana buradakinden daha fazla dikkat çekersiniz. bu arada bahis oynamak gerekirse bence kukla dikkatiyle saipsizde refleksleriyle çarpışır ve ortaya mazalallah saipsiz bir kukla çıkabilir. neyse siz yapın gerekirse ben bakarım. *
hakkında bu kadar entry girilince sevişiyo sandım. meğer ortam ringe dönmüş, kukla dışında herkes yiyor birbirini, kalabalığın nedeni buymuş. o kadar da heyecan yapmıştım halbüse.*
kaynanasına kızan mı var,
patron 2 senedir zam mı yapmadı,
halı saha maçı kadrosuna alınmadınız mı,
sevgiliniz sevişmelerden mi kaçıyor
basurunuz mu patladı,
gelin kukla ya sövün amk. sövün rahatlayın,
işte öyle bir başlıktır bu.
sözlüğün en ateşli başlığı.
Sözlüğü değil de burayı okuyorum kaç gündür, sözlüğün çok taşaklı(gerçi birisinde taşak yok)(mobilden gizli bakınız veremiyorum) 5 yazarı burada atışıp duruyor, çok heyecanlı lan.
Yaşar kurt'un inanılmaz sözlere sahip muhalif şarkısıdır. Son yıllarda gördüğüm en iyi türkçe sözler sanırım. Tam da düşüncelerimi anlatan şarkıdır. Fakat şöyle de bir gerçeğe sahiptir; Bunu john lennon yazsaydı ve söyleseydi imagine şarkısından sonra dünyanın en iyi şarkılarından biri seçilirdi. Fakat şu an çok az insan bunu bilmekte. ah popülizm ah. Ayrıca https://galeri.uludagsozluk.com/r/284355/+ Bu resmin şarkı halidir kanımca.
bilmem kaçıncı yazarlar arası meydan muharebesi taraflarından birisidir. iki gündür bifincan ile olan dedikodularını okuyorum daha bir karara varamadım.
dersi bırakıp içimde kalmasın diye son kırıntıları da yazacağım bir daha inşallah bu başlığa gelmem:
öncelikle ağzındakini çıkarıp cahil profosor yerine birkaç imla ve yazım kuralını öğrenmesi gereken yazar.
1-experimental ile hiç ama hiç muhabetim olmadı kendisi hakkında hiç bilgim de yok 1-2 cümle dışında ama belli ki eski yazarlardan. bu adamın fake i var yeaa diye buram buram bağırmak art niyettir. kaldı ki adam kendi başlığını uplamış bunda bu kadar hezeyana hiç gerek yok.
2-piyonla evlenen vezir'le daha önce maç falan yaptık (haxball) nerede oturduğunu biliyorum pek denk gelemedik görüşemedik daha sonradan kukla ile piyonla evlenen vezir in sözlükte samimiyetlerini arttırdıklarını gördüm birbirlerine övgüler falan.
velakin gel gör ki kukla gene bi ibnelik yapıp "vezir in fake i var yeaa" diye gene hezeyana girdi. 2. ibneliğini de yaptı. bu apaçık kıskançlık çekememezliktir.
kukla ya şunu da demek istiyorum. kaideyi taciz eden istisna gitti diye feryat ediyorlar. eyvallah. bir yazarın çeşitli nedenlerden ötürü sözlükte uzaklaşması kötü bir şey. insan ister ki kendi iradesi ile ayrılsın.
peki sen, dostum dediğin adamı fake hesabı var diye ifşa ettiğin için senin arkadaşın da sözlükten gitmek zorunda kalmadı mı?
gördün mü bak şimdi sen de gitme kararı aldıysan al sana etme bulma dünyası.
kaldı ki senin 31 çekme hikayen yerine ben o adamın başlığına bile gülüyordum.
allah'tan yeni yazarları tebrik ediyor da vicdanını rahatlatıyor..
hadi experimental ile şahsi sorunun olabilir anlarım da arkadaşım dediğin adamı sırtından vuracaksan ciddi ciddi kan alırlar bir yerinden.
3- ben sözlükte fake görsem adama mesaj atıyorum aahah sen upladın di mi seni gidi ": )" diyerek. onun dışında ibnelik yapıp "bu bunun fake ii yeaa" diye çığlığı basmıyorum. çünkü sözlükte yüzlerce fake hesap var. bunu göremeyecek kadar kör olmamak gerek (şunu da belirteyim ki çok provoke birininin fake ine rastlarsam direk ihbarı basarım bu da böyle biline)
öncelikle dik durmayı öğrenmeli.
ip büküle büküle kaytan, insan sevile sevile şeytan olurmuş. artık sevilir mi öpülür mü orasını kukla çözüversin.
elamanın biri sorular sormuş, yanlışsam düzeltsin beni demiş. sırf onu düzeltmek için burdayım, yoksa işim olmayacaktı bu sayfayı pisletmekle.
her neyse, demiş ki; bifincancay olayını nasıl oldu da bildin? nasıl oldu da sabahın köründe iş bu yazıyı (bkz: #15822026) yazdın demiş.
gelelim cevaplara;
1- bifincancay olayı gündüz vakti tesadüf eseri nickini görüp karmasını tıklamamla oldu. siz yapmıyor olabilirsiniz ama ben takip ettiğim yazarların nickini görünce tıklar ve ne yazmış diye bakarım. baktığımda bifincancay online'dı ve tıkır tıkır oylanıyordu. ( tam yarım saat oylandı ) ve bu olayı bilgilendirmek için bir derdim var'a baş vurup acil dönüş yapılmasını talep ettim, tıpkı daha önce alternatif insan adlı yazarı şikayet ettiğim gibi. fakat yarım saat geçmesine rağmen cvp alamayınca, şikayeti kapatıp o tepede ki yazıyı hazırladım ve sabah yazıyı ekleyerek millet bilinçlensin istedim.
- çok salakça bi soru sorulmuş. zira bu sözlükte kimse kısır, kamare, 1984 gibi başlıkları tıklamaz. okumaz ve dolayısıyla siktim sene beğenilen olamaz. buna keza türk kızıyla sevişirken duyulan sözler başlığına her kes balıklama dalar. çünkü orda seks vardır, orada sevişmek vardır ve bittabi 1. ve 2. entryler deli gibi oylanır. bu sözlüğün acı ( buraya dikkat ) acı bir gerçeğidir. yazmış olduğum entry de 2. sıra da olduğundan oylanmış ve başlığa 4 sayfa yorum yapılmıştır. ( halen öğrenemediniz sözlüğü amk )
soru 3- milli susucu adlı yazara '' saipsiz ibnenin teki, sen onu boş ver, onun kankası bol '' deyip 2 dakka sonra saipsiz'e geliyor ve; '' bu milli ne ayak olum, dur ben onu çözücem, çok artist piç '' diyorsun falan denmiş, ( bilmeyen vardır belki, ikisi de aynı kişi. fake hesap )
- bu 3. soru da çok makaslamalar olmuş. işine gelmeyenleri yazmamış. zira saipsiz o zamanlar fake hesabı milli susucu ya paso giydiriyordu. nick altına girip özet geç piç falan diyor( bakabilirsiniz ), bununla yetinmeyip başkalarının nick altına da entryler girip milli'nin reklamını yapıyordu. onu kötüleyip duruyordu. tek örnek vermek gerekirse; (bkz: #11296306) haliyle ben de saipsiz'e dedim '' bırak lan uğraşma herifle , adam yazıyor işte, soğutma elamanı bu sözlükten '' dedim ve evet milli susucu ya da gidip '' siktir et saipsiz ibnesini, sen yazmana bak kardeş, sikleme kimseyi '' dedim. hani ben iyi yazanı hep takdir ediyom ya, hani ben salağım ya, evet dedim amk. bunu saklayacak değilim ve bu olayı saipsiz ile mesajlaşarak konuşmuş ve hatta gülerek birbirimize espiriler yapmıştık. o değil düne kadar da halen mesajlaşıyorduk. hatta bu olaylar olduğu halde yine de mesajlaşmayı kesmedik. garip amk...
soru 4- 'ahan benim işte budur listem' diye spoiller verilmiş '' bunları ekleyenler de mi kankam falan denmiş.
- bu suali okuyup bi bok anlamayanlar gibi arkadaş da lafı gözünden anlamış. zira anlatılmak istenen; ( yazmakla uğraşamıcam, silinen yazımdan spoiler )
--spoiler--
kıl kapılan nejmi'nin altına yazılan eleştirisel bir yazı onun düşmanları olan hayri ve fikri'nin çok hoşuna gider. orgazm olurlar. çünkü nejmi'yi sevmezler. meme uçlarını sivrileştirip nasıl geçirmiş diye bir birine mesaj çekerler. yarılırlar amk. çok eğlenirler. hatta işte budur listelerine falan da eklerler. örneğin saipsiz adlı bu yazarın sirkecidentrengider'E yazdığı yazıyı, o sert eleştiriyi bifincancay ın koşa koşa gelip işte budur listesine eklemesi gibi. hayri ve fikri gibi. kanka muhabbeti...
--spoiler--
bilmem şimdi anlaşıldı mı? yok eğer halen anlaşılmadıysa, yapcak bi şey yok arkadaş. beyin nakli bilmem ben.
soru 5- kukla nın çok panpişi var falan fıstık denmiş.
- kusura bakmayın buna gülerek cvp vercem; ahahaha lan olum kankiş panpiş ayağına takılan bi insan tüm söykü ekibini karşısına alır mı? her sayı da elamanlara çatar mı? çok boktan yazı olmuş deyip iticilik yapar mı? bu nasıl listeye girmiş deyip experimental'a çatar mı? biradetbeyfendi'ye kızar mı? lan onu geçtim fakyü dergisine bile gider çeker mi? fakyü nün kurucusu parayla mabet olmaz a '' senin de derginin de '' der mi? ( o elaman da 178. düşmanım oldu benim ) lan bu adamları toplasan 300 spartalı eder amk. saipsiz'i bifincancay'ı cahil profosör ve çetesini saymıyorum bile...
asıl kanka ayakları yapan sizlersiniz abi. fırsatdan istifade çullanan hep siz oldunuz. nerde iyi yazan bi adam görseniz hemen kötülediniz. bunu kötüleyenlere kızdığımda ise; iyi yazanı hep takdir eden kişi oldum, yalaka oldum, ibne oldum ama siz hep iyi oldunuz. birbirinize hiç laf söyletmediniz. o kötülediğiniz adamlar da teker teker gitti bu sözlükten. bak bu yazıyı yazarken de kaideyi taciz eden istisna gitti. sildirdi kendini. bıktı çünkü amk. sizin gibi adamlardan bıktı.
ama ben de bıktım hafız. yani bu tip şeyler ile uğraşmaktan bıktım . yazmaktan bıkmadım yani. meme kemirmeye devam edicem ve artık kim ne bok yiyiyorsa yesin karışmıyacam. zira hangi birinize cvp verceğimi şaşırdım amk.
elamanın birisi de demiş ; '' kukla hakkında inci sözlükte bile yazı yazıldı. onun bir sürü fake hesabı var. orospu çocuğunun teki o. sözlükten kadınları kandırıp paralarını yiyiyor '' falan demiş. ve devam etmiş 12 000 küsür oylama yaparak gizli işsizlik yaratıyor bıdı bıdı bıdı...
- buna parasını yediğim kızlar cvp versin ben susuyorum. zira cahil adamlarla işim olmaz. fake hesapmış, kadınları kandırmakmış, ha siktirin ordan!
neyse uzamasın yazı. tanım yapıp noktayı koyalım; boku çıktı bu muhabbetin.
tanım: saipsiz kukla bifincancay olayından sonra meme uçları sivrileşen, tüyleri sik görmüş kirpi gibi dikleşen 7. nesil yazardır. zira nasıl sivrileşmesin ki, olay tamamen bu hale döndü;
(vid:#39805) +
+
ve son olarak; kukla nın çok kankası çok panpişi var deniliyor ya, açın karmamı bakın. iş bu entryi nasıl anlaşılmamış entrylerime gircek iyi seyredin!
abi nasıl iştir ben anlamıyorum. cidden anlamıyorum.
dün bu şahıs girdiği bir entrysinde "bifincancay a aynen şöyle şöyle dedim" diyerek bana attığı özel mesajı değiştirme ve makaslama yoluyla yayınlamıştı. ben de kendisinin bana bu tür bir mesaj atmadığını belirtip, attığı mesajın aslını içeren bir yazı yazmıştım.
yazıyı yazdıktan iki saat sonra "entrylerde özel mesajlar ifşa edilmemelidir" gerekçesiyle yazım silindi. eyvallah. iyi hoş.
bunun üzerine ben de kendisinin özel mesaj ifşa eden entrysini şikayet ettim, benim yazı iki saat içinde silindiği halde onunki üzerinden yaklaşık 24 saat geçmesine rağmen hala duruyor.
hani sayıyorum.. önce dörttü.. sonra 3 tane daha eklendi diye hatırlıyorum. 7. sonra iki tane daha galiba. etti 9. dokuz moderatör. (tam bilmiyorum sayısını kusura bakmayın) ve sayısını bilmediğim kadar yetkili.
bu yetkililerin ve bi deste moderatörün tam olarak kaç tanesi iş görmekte şu an acaba? hepsi kankammış ya bi de anasını satiim.. sevgili kankalarım, bir şikayeti 2 saatte silerken öbürünü neden 24 saatte silmiyorsunuz?
sadece o da değil. bu oylama saçmalığından ötürü ettiğim şikayete tam bir müdahele etmek için de 40 saat beklemeselerdi ben bugün haksız yere: "asosyal", "ezik" "kendini oyluyo" "herkes birbirine takıyo" "panpiş" gibi yaftalar yemezdim diye düşünüyordum.
her neyse, bu da silinmesin önlem alalım, tekrar söylüyorum: bifincancay a şöyle şöyle mesaj attım derken gerçeği söylemeyen yazardır. gelip de bana "ya bak adam sana ne güzel neşeli günler demiş sileyim öyle bişey yoksa demiş.. sen niye hala dırdır ediyon" demeyin. beni yormayın artık. öyle bişey yok. o ifade yalan. "neşeli günler dilerim" yok? "istersen sileyim" yok. yalan. anlatabiliyor muyum?
mesajın gerçek halini format dışı olduğu için yayınlayamıyorum. ettiği tehditleri de ona keza. yani şöyle bir formatımız halihazırda mevcut: "yazarların attığı mesajları entrynizde ifşa edemezsiniz. ancak çarpıtıp, oynayıp, üzerine eklemeler ve çıkartmalar yapıp yayınlayabilirsiniz. orada sıkıntı yok."
nasıl? güzel format di mi?
bu, insanlık için son derece gereksiz; ancak benim iç huzurum için çok gerekli olan yazıyı alcapon un şu sözüyle bitirmek istiyorum.
"küçükken her akşam tanrı ya bana bir bisiklet vermesi için dua ederdim sonra tanrı nın çalışma şeklinin bu olmadığını anladım ertesi sabah gidip kendime yeni bir bisiklet çaldım ve her akşam tanrı ya günahlarımı affetmesi için dua ettim."
eğer bu entry de "polemik unsuru içeren entry" gerekçesiyle silinir de ben karşımda yine muhatap bulamazsam, bu sefer ben de beyfendinin nick altımda bulunan polemik unsuru içeren entrylerini sildiricem. ama 24 saatte ama 48 saatte ama 1 yılda. ne zaman keyfine gelirse moderasyonun.
ben de bundan sonra bisiklet çalıyorum anasını satiim. allah affetsin artık.
kısa tutayım.
1-ben kukla nın kendini oyladığını ıspatlayabilirim. şimdiye kadar hiç götümden sallamadım.
2-kukla her yerde bas bas bağırıyordu okuduğunuzu oylayın aga diye. ben bunu nickaltına yazdım aklı başına gelmiş olacak gibi oldu ama başlıkları alt alta okumak gibi çok entri girilmiş ve oylaması basit olabilecek başlıklar seçip seri artı vererek en çok oy veren sözlük yazarı gibi göründü. 1 günde 12000 oy verme gibi saçmalığın daniskalığını yaptı.
1-başkalarının hakkına tecavüz ediyorsun.
2-emek verilmiş entrileri değil hobi amaçlı girilmiş entrileri oyluyorsun.
3- yalan söylüyorsun.
4-hala bunları inkar edip yavşaklığını devam ettiriyorsun.
5-pampiş canciş kimsenin sikinde olmaz. sen yazacaksın ne biliyorsan. gerçek gerçektir. koyun sürüsü seni dedektif sherlock holmes ilan edebiliyorsa senin de pampişlerin var o zaman. hadi ateistler bunu da açıklayın!
31 çekme hikayelerini entri olarak yazanları sevmem. sirkecidetrengider'i de sevmedim. karakterini değil ama sözlükteki yarattığı karakteri.
benzer kişiler de var.. yoksa kendisi hakkında uzaktan duyduğum bilgilere göre ortalamanın üzerinde kültür düzeyi olduğunu düşünüyorum.
üstelik sen sahilde kız gördüm çüküm kalktı yazacak kadar seviyeyi düşürebildin sözlükte.
yaz.
troll ol.
ne oluyorsan ol ama adabınla ol. yavşaklık yaparak değil.
--spoiler--
tam bir kevaşe yalanci piç, bi bu bi de kukla denen yavşak, bir de itü de ki komiser cemal falan trollerini hiç söylemiyorum..
kayser soze özentiliği var belki akrabalari bile olabilir, bir bakarsin pekakaya küfür eder sonra bir bakarsin savunuculari olur boyle ağir orospu cocugudur bunlarin hepsi, hiç sevmem, özenti piçlerdir uludağ sözlükte yalakadir bütün modlarin ve laf taşar bu ve kukla da, fake nicklerle oy verirler karmayi yükseltip en iyilere girerler, yalanlarini siktimin pezevenkleri hiç sevmem.
kendi kendilerine karilara hava atmak icin yazilar yazarlar, organizasyon düzenleyip milletin parasini alirlar taksimde mekanlarda filan, hep karilar bunlari aldatmiştir kötülük yapmiştir, kendi ismini söylemez, fake numara verir kandirir, laf taşirlar filan, alayi troll hayatlari sözlükte insanlara yalan söylemek, laf taşiyan dedikoducu pezevenklerdir, fake nickleri ile itüyü ele geçirmiş durumdalardir.
kaale almayin ve uzak durun bu ve kukla dan, siz kaybedersiniz.
--spoiler--
ayrıca beni birisi dün dışardan oyladı. acaba "cahil kendini oyluyor" diye bok atma amacıyla mıydı?
sözüm sana. birçok moderatörlerden bile daha iyi anlarım bu teknik işlerden..
bildiğim bugları saysam nevrin döner.
kaldı ki senin kendini oyladığını ilk ben tespit ve ifşa ettim ve akabinde sana girdiğim tek bir entri ile ipler çözüldü bilahare 1 şubat 2012 sözlüğe entry girmeme eylemi diye değişik bir grev yapmaya çalıştı yazarlar.
kaldı ki eylemi başlatan ya da destekleyenler benimle gayet samimi bri şekilde konuşuyordu. daha eylemin ne olduğunu hangi amaçla olguğunu bile bilmemekteler. bu kadar bilinçsiz bir kafa var kusura bakmayın.. hülasa biri kendini oyluyor istatistiklere çıkıyor, akabinde beni de dışardan oylayarak, "cahil kendini oyluyor yeaaa" dedirtmeye çalışıyor.
sanki ben göremiyorum entrilerin seri oylandığını. ahan da zamanı yazıyor orada kol gibi: https://galeri.uludagsozluk.com/r/283107/+
güzelim türkçemizde şöyle bir deyim var bu da son söz olsun:
(bkz: am çarşıdan sik komşudan)
bedava iş olmaz osbirciii
edit:hacı ders çalışıyordum da şimdi aklıma bak: hani sen ısyerınde calısıyorum falan dıyorsun ya. Gunde 12000 entrıyı oylayacak kadar bos zamanın varsa gizli işsizlik yaratıyorsun. Artık bunu ateıstler degıl rosava acıklasın sana..