(#16128483)çok yanlış bi düşünce. hem de çokk.
sen zeki bi insansın nasıl böyle bi entry girdin hayret. yok yani yakılmak istiyosan onada saygım sonsuz ama sikin beni demen çok tuhaf. insanı tahrik ediyon valla. tahmini ne zaman ölürsün panpa. var mı bi hastalığın felan.
ahlakını sikyim sabah sabah altıma sıçtım gülmekten, özel mesaj ifşası suçtu demi lan. * neyse yetkililer tanıdık sıkıntı olmaz. * ha kukican hayırlı olsun dedin mi saipsiz kardeşe? *
ULAN iKi DAKiKA KONUŞULDUK ZORUNA GiTTi DEMi. *
(#16013328)
LA DERdiM HAKSIZ MUAMELE + uludağ sözlükte dönen yarrak kürek oyunlar.
ne yapalım? "susalım" diyosan söyle susalım meme uçlarını şırınga ile hüplettiğim?
ama önce sen sus! senin sesin çıkmasın ki, ben de kendi klavyeme hakim olayım.
la kaç zaman konuşuldu günün beğenilenleri, haftanın methedilenleri, bi tane yorum yapmadım ağzımı açmadım da, bu gün bu tarz bir haksızlıkla karşılaşınca konuşmam mı suç oldu, gıdısına dil attığım?
aslında bi poleniğine giresim var ama polemik çıkaracak gücüm yok la...
yoksa eğlendirirdik sözlük ahalisini, stresini atardı yuvarlak hatlı sözlük hatunları ile osbirci panpalarımız, bu sıcak yaz günlerinde...
eyy gidi kuki, bu gün biri bana dedi ki, bunlar fani işler, sözlükler yalan, enerjini bu tarz şeylere harcama, açık yakalamak, laf sokmak aşırı zamanını alıyor. biraz eğlen gez toz.
ben yapamadım, asosyal bir sözlük kullanıcısı, koca kıçlı, 17 lik hatun memişli, sivilceli bi herifim ben.. ya sen? ya sen öylemisin kaval kemiğine başımı yasladığım? boylu poslu, aslan yeleli, heybetli, kelle hariç 22 cm önünde, yemediği arkasında gezen adamsın. ne uğraşırsın elin bi gariban imamıyla. *
öperim bebem, kendine iyi bak... ha bu arada saipsiz senden iyi yazıyo olum onuda söyliyim de iyice kudur. **