kukla

entry4406 galeri804 ses2
    1428.
  1. duyduğuma göre birkaç komşu kızı ile beraber, maldiv' e tatile gitmiş yazardır. özlenmişdir. dönünce buraları yıkacaktır.
    2 ...
  2. 1427.
  3. ibnenin tekidir. işi gücü sikiş sokuş başka bir şey bilmez. Hayır lan dedim o kadar kendi kendime sözlükte bunun kadar görmüş geçirmiş biri yoktur, belki bi yardım eder elimizden tutar (elden tutmayı yanlış anlamayın, yardımcı olur manasında) beni düzlüğe çıkarır diye en azından umut ettim. Etmez olaydim gittim bu sikiş tanrısına mesaj attım. inanın mesaj atmamda en ufak bi cinsel amaç yoktu. Bu kadar görmüş geçirmiş adam aşk meşk işlerinden de biraz çakozlar diye bekledim. En temiz en masumane en saf duygularimla gittim kapisina. Hayır böyle kutsal bir amaç için gelmişim yatakta adriana lima olsa insan bir şeyler yazar yine ama bu ibnetor evde yokum bile demedi. Bak kuki hayatta her şey sex değil en azından benim için. Belki senin hayatının büyük ortağı sex olabilir saygı duyarım reyiz ama şu sexe ara verde bi beni gör amina koyayim ya. Hani geçen de yeni budanmış bi çam ağacı vardı ya; salak yapma ayiktin sen o ağaca, neyse heh işte şu dünyada ne kadar yeni budanmış çam ağacı varsa bütün kuklalara girsin.
    Mutlulukla kal, kalabilirsen...
    7 ...
  4. 1426.
  5. çüküme bişey olmadı sevgili arkadaşlar, entry girmiyorum diye kimse korkmasın. asansörde bankacı olduğunu tahmin ettiğim bi kızla tanıştım. düğmeye basıyodu '' siz zahmet etmeyin ben basarım '' dedim. ' ne var ki bunda, zor bişey mi bu ' dedi, güldü..
    dedim zor olduğundan değil hanfendi, söyleyin kaçıncı kata dedim. 7 dedi. en sevdiğim sayı dedim. sen bela mısın başıma ya dedi.. dedim bana bela okuma soboko oku dedim yine güldü. baya bi gıcık kaptı kız. sinir gülüşüydü bunlar. sonra gözlerinin içine bakıp hafif bi tebessüm ettim '' gülmek size çok yakışıyor hanfendi, o gamze bende olsa tüm gün kemal sunal gibi gezerdim '' dedim. hafif sırıtarak başını eğdi. ona doğru bir adım attım, çenesini tutup kaldırmak istedim '' hoopp kendine gel aloo '' dedi. elime tokat attı.. ' sende gel gelirim ' dedim. anlamadım dedi. sende benimle beraber kendi(m)e gelirsen gelirim dedim. ne yani beni evine mi davet ediyorsun dedi. zıngg kapı açıldı.

    koridorda oturan bir kadın ''funda fundaaa'' diye el sallayarak ayağa kalktı. arkadaşıydı galiba.. bu da o kadına doğru yürümeye başladı. geri dönüp bana bakacağını biliyordum. hemen asansörün köşesindeki duvara yaslanıp ellerimi simit yaptım ve funda döndü. döner dönmez avcumu öpüp kıza doğu öpücük yolladım ve ondan önce gözümü kaçırarak asansörü çağırdım.

    hülasa sevgili arkadaşalar sizin için bu kızı ayarlayıp sevişeceğim.. bir daha ki konu başlığında memurların seks hayatını ve fantezilerini işleyeceğiz. şu an tamaman aklımda o var ve inanın şu ahir hayatımda kimi s.kiyosam sadece sizin için şerefsizim.

    tanım; gençlere seksin inceliklerini öğretmek için mücadele gösteren yazardır. kendim için birşey yapıyosam göt olayım. bıktım zate..

    esen kalınız...
    12 ...
  6. 1425.
  7. seviyorum abi ben bu adami. yazilarinda samimilik var. cok kral adam bence. tanismak isterim bir gun.
    2 ...
  8. 1424.
  9. mesajlara dönüş yapmayan yazardır. Herkese mi aynısını yapıyor merak ediyorum.
    1 ...
  10. 1423.
  11. aşık olunası kişidir.
    Bir kukla nasıl bu kadar sevimli olabilir. Tiyatroya, operaya tüm içinden her an kukla çıkabilecek gösterilere bakış açım değişti vallahi..

    Kendime bir kurbağa aldım, sarılıp uyuyoruz..

    En yakın zamanda sesimi duy kuki.

    Edit: gördünüz mü arka arkaya entry girdik, kuki sende gördün mü?
    4 ...
  12. 1422.
  13. nick altında sürekli kavgalar olan yazar. biri diğerine sen ne dedin diyo, biri öbürüne sanane lan göt diyo. üzülüyorum şahsen. titriyorum böyle şeyleri okurken. çünkü sanal alem burası. hiç gerek yok. bugün varız yarın yokuz. eğlenin derim. salak olmayın.

    ve gitmem bu sözlükten boşuna uğraşılmasın amk. 90 yaşına kadar burdayım. hayalim şu 3 başlığı canlandırmak çünkü,

    (bkz: paçalı don giyip kapıya gelen komşu nine)
    (bkz: sevişirken takma dişin memede kalması)
    (bkz: bir türlü kalkmak bilmeyen sevimli şirin şey)

    gitmem. sikseniz gitmem. valla bak. dolacak onlar.
    10 ...
  14. 1421.
  15. bu adam hande yener başlığına '' güzel sesli kadın şarkıcıdır'' yazsa 10 kişi artılar, 20 kişi eksiler .

    sözlük nasıl rekabete girmiş anlayamıyorum. kukla sevenler ve kuklaya gıcık kapanlar diye 2 ye bölünmüş. 1 buçuk seneden beri yazarlık yapıyorum ve şu ana kadar 700 küsür entry girdim. bu entrylerdeki oyları toplasam bu adamın 1 yazısınıdaki oylama sayısına erişmez. erişmeyi geçtim yanına bile yaklaşmaz.

    artılar eksiler gırla gidiyor. sözlük ergen dolmuş kimse farkında değil. geçen annesi için yazı yazdı ona bile tonlarca eksi aldığını gördüm. saçmaladığı yazılara da artı verildiğine şahit oldum .

    beğenir beğenmezsin bunlar göreceli kavramdır. fakat bu sözlükte başka yazarlar yok mu anasanı satayım. neden kimse onları görmüyor? neden o yazarlar oylanmıyor? biz dağa taşa mı yazıyoruz yazıları?

    bir ara biraderbeyfendi adlı yazara da böyle olmuştu. uzun bir müddet izin aldı ve yazmadı. eğer maksat kuklaya da yazdırmamak ise rica edelim yazmasın?
    yazmasın ki hem onun kafası rahat olsun, hem bizim.

    kukla yazma kardeş. gel vazgeç bu inadından. bıktım şahsen sol framede nickini görmekten. yeter amk!
    3 ...
  16. 1421.
  17. Davul dışında boş olup da bu kadar ses çıkaran bişey daha yoktur herhalde.
    10 ...
  18. 1420.
  19. nick altına ne yazılsa tuhaf bir biçimde prim ya da popülarite yapmak suçlamasıyla karşılaşılan yazar. evet üşenmedim okudum nickaltının çoğunluğunu ne zaman yazarın bir entrysi yada yazarlığı eleştirilse diğer yazarlar tarafında prim yapıyosunuz yeaa diye suçlanmış. a benim fikrine soktuğum, eleştiren adam bunu yapıp güya prim yapıyorsa -prim yapmak ne lan- yalayan adam ne bok yiyor hiç düşündün mü? hepsini geç kukla adlı yazarın her yazdığını okumak zorunda mıyız? tanımak zorunda mıyız kendisini? entrysi üzerinden eleştiri yapılabilir, yazarın şahsına yapamam çünkü tanımıyorum. her yazılanı da ayar olarak algılamaktan da vazgeçin çocuk musunuz kapakla, ayarla uğraşıyorsunuz.

    edit: lan siz manyakmısınız? ya sev ya terket falan derdiniz mi yok işiniz gücünüz mü yok anlamadım ki, niye seveyim lan ben adamı ya da sevmeyeyim? bok niye atsın insanlar habire başka dert yok gibi sen de boktan espriler yap rastlarsam gelir sana da bok atarım sorun buysa *
    7 ...
  20. 1419.
  21. bitanedir.

    kimseye sataşmaz, laf söylese bile içine mizah katarak söyler, bu sözlüğün iyiliği için uğraşır, dert dinler, sır tutar. daha ne olsun.
    4 ...
  22. 1418.
  23. bildigin kukla. yonlendirilen ve hareket ettirilen yazar. muhafazakar. dunyaya faydasi yok.
    2 ...
  24. 1417.
  25. prim arttıran, dağıtan yazar-mış. yeni yazmaya başladığımdan, kendisini daha önce fark etmediğimden ötürü birikmiş prim alacaklarımın ödenmesini talep ediyorum.
    5 ...
  26. 1416.
  27. uludağ sözlük ün en çalışkan yazarları arasındadır. kendisini kutluyor başarıların daim olsun diyorum.
    2 ...
  28. 1415.
  29. (#19655273) -12 yaş esprileri üreten yazar. artık onlar bile gülmüyor, daha zekice espri anlayışları.
    8 ...
  30. 1414.
  31. bir mesajında; telefondan yazdığım için alt alta yazdığım diyalogların birleşik çıkması üzerine, tüm diyaloğu düzelterek bana göndermiştir.

    kısacası ''adam'' dır.
    3 ...
  32. 1413.
  33. bir mesajında sende ki tip ben de olcak şu sözlükte sevişmedik kız bırakmam demişti. öyle açık sözlü bir yazar. ama bu işler o kadar kolay değil kukicim.
    2 ...
  34. 1412.
  35. sevdigim ender yazarlardan bir tanesi bazen sacmalasada entrylerini okutuyor her turlu.
    2 ...
  36. 1411.
  37. ne zaman bıkıp sözlüğü bırakacak merak konusudur.
    5 ...
  38. 1410.
  39. sözlüğün zekice ve eğlenceli yazan yazarı. dikkat ettim de adamın hakkındaki tüm iyi düşünceler eksi yağmuruna tutuluyor, zaten biz iyi olan herşeye çamur atmaya hazırız. yazarı tanımıyorum ama hakediyorsa taktir etmek gerekir, ben buna inanırım.
    5 ...
  40. 1409.
  41. 1408.
  42. Kendisine bir sır vermek isterim küçük bi sır.
    1 ...
  43. 1407.
  44. (#19621488) bu entrymin hemen sonrasında.
    (#19622584) bunları yazmış kendisi.

    öncelikle şunu söylemeliyim ben bugüne kadar hiçbir yazara hayranlıktan hariç bir duygu beslemedim. kimsenin nickaltına yada mesaj kutusuna eleştiri mesajı atmadım. hep tebrik hep takdir ettim. kukla nın şahsına karşı da herhangi bir olumsuz önyargı beslemedim. aksine bu kadar istatistik yapınca 'ulan şimdi bu adamın entrylerini okur güzelcene vakit geçiririm' diye entrylerini okudum. hayal kırıklığı oldu benim için ayrı.

    kendisinin üstte verdiğim entrysindeki çıkışının nedenini de araştırmama gerek kalmadı. mesaj kutuma 'sahte hesap açıp kendini şukuluyor' gibisinden mesajlar düştü. aslını astarını bilemem, bunun doğruluğu da çok saçma geldi istatistik yapması için en az 30 un üzerinde hesabı olması lazım ki mantıklı bir insan bunla uğraşmaz.

    'ama kişi aşmış ise bunları pek kafaya takmaz. çünkü bu lafları söyleyinin amacını bilir. ciğerini, dalağını, kalbini bilir.' diye bi ifade kullanmış kendisi. benim sözlük geçmişime bakmadan yazmış yalnız. ben kimseye daha önce nickaltı girmemiştim. mesaj atıp tebrik ederim sadece adetim budur. sözlükte meşhur olma gibi bi amacım olsa entry sayım 150-200 değil 4000-5000 civarında olur. karmam 650-700 değil 1500-2000 civarında olur.

    ayrıyetten eleştiri kabul etmemek sözlüğün gelişimine olumlu etki yapar savını konuşmak bile istemiyorum.

    hakkında tüm okuduklarımın gördüklerimin totalinde: teenager tayfanın ilgi duyacağı yaşlarının elvermediği, yapamadıkları bir takım fiiller üzerine hikayeler kurup onların ilgisini çektiğini düşünüyorum. ve bu konuda bi başarı sergilemişsin tebrik ediyorum.

    victor hugo 'sefiller' i, ömer seyfettin 'kaşağı' yı yazmış. sonuçta ikisi de başarılı...
    14 ...
  45. 1406.
  46. bu aralar pek asılamıyor galiba. asabi olmuş biraz.
    1 ...
  47. 1405.
© 2026 uludağ sözlük