ulan bayılıyorum bu adamın özgüvenine, zamanında millete küfür eden,
piçin biri tarafından açılmış komunistimam adlı facebook hesabının bana aıt olmadığını sözlukte beyan etme geregı duydugumda bı sürü yüklenmişti bu ibne bana.
şimdi bakıyorum adam basın açıklaması niteliğinde nickaltı giriyor.
am dememişte, meme dememişte, *
olum adammlar taşşak tadında engellediler lan yazdığın yazıyı, bu acımadıkii acımadıkiiii triplerinin amacı ne olum? *
şaka bi yana *,**. *
hoş geldin kaarrşim, allahını seversen sen canını sıkma da o güzel sikişli hikayelerinle bizi neşelendir, güldür, eğlendir. *
yazarlığının sorgulanmaması ne acı. nick altına bir iki sallayayım, taşak yapayım da prim olsun denilmesi ne acı. rahat bırakın lan adamı. gidin kendi nick altınıza sıçın.
derinden sarsmıştır. neyse en azından zevk alarak öldü. inşallah ölene kadar mokoko yapmamışlardır. allah rahmet eylesin, cenazesi hacı admin zall camii'nden ikindiye müteakip kaldırılacakmış.
--spoiler--
ama hayat işte, kesinlikle büyük konuşmayacaksın. bu hayat öyle bir hayat ki, asla yönünü bilemezsin. ne olacağını kestiremezsin. tıpkı bir anten misali gidiyordu hayatım. nereye çevirsem olmadı, olmadı, olmadı, olmadı...