bazı sözlük yazarlarının vermeye can attığı, namı değer kuki. benim de yeni haberim oldu lan, artık nasıl bir entry yazmışsa erkekler bile yavşıyor amk.
hayır yani the viper la ne farkı var şimdi bu elemanın. bana göre yok, ama sayın muhterem sözlük hanımlarına göre the viper sapık, abazan, bu celebrity, kaliteli.
ha fark şu, edebi yöne kasıyor, süslü yazıyor, argo kullanmasa bi yol olmaz yazılarından aslında.
ulan şimdi kendi içimde de çelişkiye düştüm, hem ebedi hem argo. daha fazla yazarsam iyice saçmalıycam en iyisi susayım.
yazmaktan para kazanması gerek yazar.
gel şirketimize senarist olarak aldırmayım seni dostum.ama sıkıntı surda biz genelde çocuklar için projeler yapıyoruz.
tamam pek muhabbetimiz sohbetimiz yok ama böyle ense tokat göte parmak modunda olduğum bir arkadaşım akrabam gibi yani.
adam zeki birader. kafa basıyor. kafası özellikle böyle ibneliğe çalışan insanları severim, bu herifi de seviyorum bu yüzden. sözlük kızlarına sesleniyorum, verebiliteniz varsa bu adama verin. herif sevişsin. seviştikçe açılıyor, biz de gülüp eğleniyoruz işte eheh
edit : verebilitesi olan erkekler kıskandı galiba. tamam lan, siz de verin amına koyim eheh