oral seks konusuna bir sağlık personeli edasıyla değinmiş yuuzır.
sabaha kadar dil attığından bahsetmiş.
hacım güzel şeyler bunlar da;
sabaha kadar dilin uyuşur, dudakların yalama olur valla!
anladık abazansın, 31cisin, alayına gidenlerdensin de!
bu kadarı sağlık açısından zararlı yani.
kukla' yı tanıyor musun dedi. dedim evet. sözlükten falan. nasıl biri diye sordu. dedim adam gibi adam bir abimiz. epey zaman sesi çıkmadı. en son ben tekrar yazdım. kız mısın diye sordum. evet dedi. dedim o zaman kızım kaç kurtar kendini kukla ziker vallahi dedim. şikayet etmiş...
--spoiler--
taraflı olurum hep. kızları kollar erkekleri siktir ederim. nick altlarına ' harun abi '' yazanları bile silik yaparım. çaylak olur herkes. sözlük kızı çirkinmiş, sözlük kızı patlakmış bunu diyenleri kazığa oturturum.
--spoiler--
--spoiler--
sadece dünya kadınlar gününde ve öbüşmeler gününde gelişmeleri yakarım.
--spoiler--
arkadaşlar cidden yok öyle bir şey. tamam bi ara zall çok yalvardı. gel kuki moderatör yapim seni, sözlüğün senin gibi engin görüşlü, ılımlı, edebi yönden kibar ve mütavazi birine çok ihtiyacı var dedi. hem sende modlarla iyi anlaşıyosun, kimseyle kavga etmiyorsun. maşşallah yazdığın zaman da kol kadar uzun yazıyosun, ne dersin kuki uyar mı dedi. 1 aylık deneme süreci falan verecekmiş. test'e tabi tutacakmış.
puahh kabul etmedim tabi. ziklemedim zall'ı. karizma olsun diye dönüş yapmadım.. çünkü modluk cidden bana göre değil amk. taraflı olurum hep. kızları kollar erkekleri siktir ederim. nick altlarına ' harun abi '' yazanları bile silik yaparım. çaylak olur herkes. sözlük kızı çirkinmiş, sözlük kızı patlakmış bunu diyenleri kazığa oturturum. ciddiyim şeriat gibi kurallarım olur. sadece dünya kadınlar gününde ve öbüşmeler gününde gelişmeleri yakarım.
lan hem modluk demek yalnızlık demek. adamlar yanlış anlaşılırım korkusuna entry bile girmiyor. böyle daha iyi.. akla ne eserse yazıyosun.. kim ne düşünmüş, kim niye hislenmiş, kim alındı, kim gücendi dünya sikinde olmuyor kişinin. ohh misler gibi. yaz ekle amk. bızzttttt.
bak bızztt diye de bitirdim giriyi. böyle entry mi biter lan?
--spoiler--
sikimi yakından takip eden okurlar yaklaşık 3 haftadır sözlüğe girmediğimi ve bu zaman zarfında hiç sevişmediğimi gayet iyi bilir.
--spoiler--
böyle bir hitap ile başladığı bir entry ile günün en beğenilen 1. entriysinin sahibi olmuş yazar.
kendisine lafım yok.
şu hitap muhataplarına diyorum ki : haysiyetinizi ..keyim.