kpss 2010

entry551 galeri7
    276.
  1. Service Unavailable ve service is too busy arasında mekik dokuyor şu anda.
    1 ...
  2. 277.
  3. artık sayfası dahi açılmamaktadır.
    1 ...
  4. 278.
  5. 279.
  6. kpssuzmani.com'daki sıralamalar bile belli olmuştur (!) oha diyorum.
    2 ...
  7. 280.
  8. Uyku yapan sınav. Biraz önce başımda heyecanla bekleyen annem ve kardeşim beklemekten yoruldular ve şu anda uyuyorlar mışıl mışıl. Onlar uyanır site hala açılmaz valla bak.

    Edit: Diğer kardeşim de Geniş Aile izlemeye gitti. Tey Allah'ım.
    5 ...
  9. 281.
  10. geçen yıl kazandığım sınavın 2010 versiyonudur. bizde saat 16.00 civarı sessizce açıklamışlardı büyük süpriz olmuştu hem de yığılma mığılma yoktu tık diye öğrenmiştim.
    4 ...
  11. 282.
  12. server is too busy "server unavailable" olmuştur. Türk milletiyiz biz inadımız inat.
    2 ...
  13. 283.
  14. az önce birkaç saniyeliğine açılmış, sonra tekrar server is too busy demiştir.
    1 ...
  15. 284.
  16. 285.
  17. efendim saat 13:50 gibi açıklanan ve sonucunu hala öğrenemediğim sınavdır.. tam bir saat oldu. yazıktır günahtır yahu.
    3 ...
  18. 286.
  19. açıklanmasından 1 saat geçmesine rağmen sonuçlara ulaşılamıyan, ösym için 2010'un berbat geçtiği gösteren sınavlardan biridir.
    (bkz: fog the system)
    2 ...
  20. 287.
  21. 288.
  22. benden haber bekleyen insana bir türlü sınav sonucunu söyleyemediğim sınavdır.
    sıkıldım artık, kim meşgul ediyorsa çıksın parası neyse cool adam verir. *
    4 ...
  23. 289.
  24. 290.
  25. felaket tellallığı yapan kişi olmak istemem ama puanlar beklenilenin çok altında gelen sınavmış. sonuç öğrenen bir kaç kişinin netleri ve puanlarına baktığımda dehşete düştüm geçen seneyle arada uçurum var. bunun sebebi bence geçen sene sözleşmeliye geçen öğretmenlerin puanlarından faydalanıp kadroluya geçmelerini sağlamaktır. böylece 31 bin atama adı altında 15bin civarında atama yapacaklardır. çakallığın bu kadarı arkadaş pes yani.
    4 ...
  26. 291.
  27. sınavları açıklamadığı 1 ay boyunca "yahu bu sınava kaç kişi girmişti,bakarsın çöker lan" demeyi akıl edememiş sınav saçmalığının kılavuzudur.KILAVUZU KARGA OLANIN BURNU NEREDEN ÇIKMAZDI?
    0 ...
  28. 292.
  29. 293.
  30. sanırım ösym sitesinin bakımını yapan web programcıları "memurlar arası solitaire turnuavası" na katıldı. ya da oruç başlarına vurdu. 1 saattir tüm türkiye ingilizce öğreniyor.
    2 ...
  31. 294.
  32. server error in '/' application olayına girmiştir.
    1 ...
  33. 295.
  34. f5 tuşuna basmaktan içine göçürttüğüm sitedir.

    (bkz: sikeyim böyle aşkın ızdırabını)
    1 ...
  35. 296.
  36. 2.kez işlem kodu beklediğim sınav sonucudur göstermiyor efenim resmi biz ne yapalım.
    edit: e-devletten bahsediyorlar ya daha çükü düşük bi sınavda devlet kurumlarının web siteleri kitleniyorsa biz biraz zor e-devlet sistemini görürüz.
    0 ...
  37. 297.
  38. sırf sonucunu görebilmek için bir saat boyunca tek bir tuşa basarak insanın tüm umudunu körelten lanet olası sınav.
    0 ...
  39. 298.
  40. salak sistemin salak sınavı. koskoca ösym bir siteylen başedemiyor.
    3 ...
  41. 299.
  42. http://www.beyazgazete.co...leyenlere-kotu-haber.html

    sitenin çökmüş olduğunu ve ne zaman düzeleceğinin belli olmadığından bahsediyor.
    0 ...
  43. 300.
  44. "the resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. please review the following url and make sure that it is spelled correctly. "

    şeklinde uzun uzun mesaj vermeye başlamıştır. server too busy çıkmayınca sonuçlar açıklanmış sandım bir an ama nafile.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük