giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
kpss 2010
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
551
↓
galeri
296.
2.kez işlem kodu beklediğim sınav sonucudur göstermiyor efenim resmi biz ne yapalım.
edit: e-devletten bahsediyorlar ya daha çükü düşük bi sınavda devlet kurumlarının web siteleri kitleniyorsa biz biraz zor e-devlet sistemini görürüz.
endoplazmikretikulumm
11.08.2010 15:12
0
...
şikayet et
#8976362
kaydet