felaket tellallığı yapan kişi olmak istemem ama puanlar beklenilenin çok altında gelen sınavmış. sonuç öğrenen bir kaç kişinin netleri ve puanlarına baktığımda dehşete düştüm geçen seneyle arada uçurum var. bunun sebebi bence geçen sene sözleşmeliye geçen öğretmenlerin puanlarından faydalanıp kadroluya geçmelerini sağlamaktır. böylece 31 bin atama adı altında 15bin civarında atama yapacaklardır. çakallığın bu kadarı arkadaş pes yani.