karantina sürecinde yaklaşık 11,5 kilo verdim, azalarak yok olmak hedefindeyim.
sağlık tabii ki önemli ama sadece görenlerin “ne kadar zayıflamışsın :o” tepkileri ve o an kanatlanıp uçmak isteği için bile kilo verilir. biri öyle dediğinde “Ay eveeet” diye dans ederek haykırmak istiyorum.
Hayatta çok şey de zorlandım bu en zorlanmadigim olaydır. Baktım bir iki kilo mu aldım . Hemen ekmeği kesip, diğer yediklerimi de azaltirim. Bir hafta atarım.
15 gündür azimle uğraştığım saçmalık...ketojenik diyet yapıyorum ancak bu gece çok acıktım, daha önce bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum. çok acıktım...
Sporla biraz verdim kısıtlamalar nedeni ile spora gidecek vaktim kalmadı yemeyerek vermeyi deniyorum fakat bu sefer de et yığını olacağım günlük 500 kalori açığı ile ayda 2 kilo vereyim sağlıklı vereyim
Not:3 gündür çoğunlukla aç kalarak 1000-1500 arası kalori açığı bırakıyorum sağlıklı mı bilmiyorum.
Yanarım yanarımda bu kadar kilonun sebebinin yediğim kuru ekmekle pirinc pilavindan kaynaklanmasina yanarim. Oysa bende isterdim hergun yedigim pirzolalardan,tepsi tepsi baklavalardan (yazarın bildigi iyi yemekler tukendigi icin burada ornek vermeyi kesmesi gerekti) kaynaklansin. En azindan delikanli gibi yedim sistim simdi kilo vermeye calisiyorum derdim ama yok vaziyet oyle degil. En azindan ekmektir pilavdir o kadar cekici birsey degilde yemeden durabiliyoruz. Fakirlikten nefsimle bile cebellesemiyorum sozluk yokluk belasi gibi allah kahretsin.
Mutluluk kaynağınız ve hayatta en çok zevk aldığınız aktivite yemek ise çok zor olan eylemdir.Hatta o seviyedir ki diyete girince depresyonada girer o yüzdendir ki hemen diyeti bozar çünkü hayattan aldığı zevk birden gitmiştir neyseki böyle bir problemim yok ama yaşayanları biliyorum.