Abur cubur yemiyorum. Çikolata sevmem. Ekmek en fazla bir dilim. her yemek yanında salata. günde en az 2 litre su. bakınız. hala kocaman göbeğim. siktir edin ve yiyin.
20 kilo veren biri olarak eskisi kadar gözümde büyütmedigim eylem. Cokca spor yapıp yemeğe dikkat ederek sağlık sorunu olmayan bir rahatça kilo verebilir.
Yıllardır yiyip yiyip kilo almayanlardandim. iş güç derken sporu da yalan ettim biraz, ramazandan kurbana 10 kilo aldım amk. Kurbandan sonra hepsini verecegim inşallah.
Hic bir yerden arastirmadim ama son iki uc haftadir beni bir meyve sevdasi aldi her aksam yiyorum eskiden haftada en fazla bir iki kez yerdim iki ic haftadir kendimi daha hafif hissedoyorum insanlarda zayifladigimi soyluyor yoksa ben kac kilo oldugumu bilmiyorum.
tartıya yansımaması bol su tüketimiyle ilgili olabilir. bu konuda kendi çapımda gayretlerim var. şükür fazlam 1-2 kg ama kas yüzdemi arttırmam gerektiği için biraz daha hassas davranıyorum. nacizane birkaç öneri verebilirim;
yağ yakan, sindirim sistemini düzenleyen çaylar içebilirsiniz.
şahsen sabah kahvaltıdan sonra ginkgolu yeşil çay (ginkgo konsantrasyon için yeşil çay da iyi bir yağ yakıcı ve antioksidan olduğu için)
öğle öğünü varsa öğleden sonra da piyasadaki form çaylarından içebilirsiniz (sinameki otu fazlalıklarınızı atmaya yardımcı olur)
akşam yemeğinden sonra sindirime yardımcı olması için rezene çayı içebilirsiniz
gece yatmadan önce de bağırsakları temizlediği ve yatııştırıcı, uykuyu düzenleyici olması nedeniyle papatya çayı içebilirsiniz.
beslenmede zaman aralıkları önemli. meyveyi öğlen yersen yarar ama gece yersen zarar gibi, gece yemeleri doğrudan kilodur.
ara öğün yapacaksanız nesfit, eti lifalif gibi ürünler yararınıza olur.
en azından gün aşırı koşuya çıkmak önemli, zira kio vermenin en önemli öğelerinden biridir.
Olağanüstü mutlu eden durumdur. Özgüveniniz yerine gelir, karşı cinsle daha fazla muhattap olmaya başlarsınız, etraftan aldığınız övgüler çektiğiniz tüm açlığa ve yorgunluğa bedeldir.
neden bir başarı hikayesi gibi sunulduğu anlaşılmayan durum.
arkadaş 3 kilo veren işte müthiş sırrım diye poz kesmeye başlıyor. gören de 400 kilodan 100 kiloya indi zannedecek. kanseri yenmiyorsun ki fazla kilolarını veriyorsun.
ki kimi insanlar da kilolu olmaktan rahatsızlık duymayabilir. sağlık sorunu vs. olmadığı sürece.
Okuldan eve 1 saat yürümek, ana öğün yerine Bi kaç meyve yiyip 10-15 dakika sonra doyduğunu hissetmek, gün boyu karnının yarısını boş bırakmak. Neticesinde 1 ayda 15 kilo vermişliğim var.
Kansere sebebiyet vermesi nedeniyle estetik kaygılar bir yana klişe olacak ama sağlık için yapılması gereken eylemdir. Kaldı ki zor bir şey mi değil dengeli beslenme ve 40 dk kadar yürüyüş ile uzun sürse de açlık çekmeden fazlasıyla kilo verdim. Önce Beden kitle indeksini ölçün ve uzmanlara kulak verin. Şimdiden yolunuz açık olsun. inanırsanız yaparsınız.