Şuan ki koşullarında dahi vahşi hayvan sayılmaktadırlar.
Yapılan araştırmalara göre kediler insanları kendilerini domine eden büyük kediler olarak görmektedirler.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/879021/+
Birkaç saatte olsa evin içinde baktığımız canlıdır. Genelde çatı katta bakıyoruz besliyoruz ama köşeye kilim koyup şekildeki gibi radyatörün dibinde uyur. Bu entryi yazarken bile tebessüm etmeme yol açan bir canlıdır.
Dünyanın en güzel hayvanıdır. Nankör olduğunu söyleyenler kedilerden daha nankör olan insanlardır. En azından çevreye zararları olmuyor bir köşeye yatıp kendilerini sevdiriyorlar. Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum.
en güzeli tekir olanıdır. tekir daha anadolu çocuğu, semt delikanlısı modelinde bişey. uyuz iran kedilerini pek sevmiom mesela. veya cins kedi alcam diye kasmam asla.
Çok fedakar hayvandır aslında. Başka bir annesiz kediye annelik yapabilmesini bırak, bir minik köpeğe bile annelik yapar.. Okadar kalpleri büyük bu varlıkların.
(img:#879436)