Kimsenin umursamadığı, yaşama hakkı elinden alınan, arabayla çarpılıp kaçılan ve malesef ki her gün yol ortasında bir tane ölüsü görülen, şerefsiz insanların acımadan öldürdüğü sevimli hayvan;https://galeri.uludagsozluk.com/r/870109/+
allah belanızı versin!
Ne zaman tırmalayacağı, ısıracağı belli olmadığı için akla şu şiir dizelerini getirir;
''Uzaktan seviyorum seni!
Kokunu alamadan,
Boynuna sarılamadan.
Yüzüne dokunamadan." :)
Evde arkadaş olmasını bekleyebileceğiniz en iyi dostlarımızdan kendisi. Beraber vakit geçirince belli karakterleri olduğunu da anlıyorsunuz. Uzun zamandır bir kedim var ve gerçekten olmaması büyük bir eksiklik. Tavsiye ediyorum siz de bir kedi sahiplenip hayatınıza renk katın.
Ev arkadaşımdır, ona göre ben onun misafiri de olabilirim emin değilim. En yakın arkadaşımdır. Asla yalnız bırakmaz. Tek başıma ağladığımı sandığım anlarda bir anda bir yerden çıkıp gelir. Birlikte uyumaktan hoşlandığım tek kişidir.
Karakter sahibidir, istemediği takdirde kimseye yaklaşmaz.
içinde emekli bir öğretmen vardır, pencere önünde oturup geleni gideni izlemeye bayılır.
Ayrıca vefalıdır. Hastalıktan ağladığım şu günlerde yanimda olan tek kişi oldugu yetmezmoş gibi, önce kalorifere sonra göğsüme oturarak beni tedavi etmeye çalışmaktadır. Canımdır.
Kedi demeyin dostlar.ilk aşkımı..ilk sevdiğim kediyi bikaç gun once kaybettim.aptal bir arabanın altında kaldı.o kedi bazı insanlardan daha değerliydi.Üzgünüm.
çok değişik bir canlı bu kedi. bir tanesi bizim eve dadandı.geldi girdi içeri hiç sormadan yattı.artık bu evin sahibi sanırım.balkonu kitlemedigimiz zaman açıp giriyor uyuyor sonra çıkıp gidiyor.tamam lafim yok gir otur takıl da arkandan kapıyı kapat be soğuk girmesin.
Ulan kafede bi sürü insan var bu hayvan geldi koşa koşa kucağıma oturdu anlamadım ne iş, kedici bi tip de değilim. Heheh eşşek sıpası sevesim geldi bak.
bana göre kedi dünyanın en temiz hayvanıdır.
bazı sokak kedileri vardır bakımsız ve pistir. bunlar genelde yaşlı erkek kediler oluyor ama ayrı bir havaları var. genellikle dış ilişkileri olmaz, kendi mıntıkalarında devriye atarlar, mıntıkasına giren erkek kedilerle boğuşup dişi kovalarlar.
her hayvanı sevdiğim gibi kedileri de çok severim.
sevmediğim tek bir yönü var, o da önüne yemek koyunca bunu görmemeleri ve miyavlamaya devam etmeleri. sanırım biraz aç gözlüler ya da salaklar.