https://galeri.uludagsozluk.com/r/879021/+
Birkaç saatte olsa evin içinde baktığımız canlıdır. Genelde çatı katta bakıyoruz besliyoruz ama köşeye kilim koyup şekildeki gibi radyatörün dibinde uyur. Bu entryi yazarken bile tebessüm etmeme yol açan bir canlıdır.