Evde besleyebilecepiniz ennn harikulade hayvan ben kedime aşığım hatta deli oluyorum ona benimle oynadığı oyunlarrr miyavlamaları ya o benim biriciğim resmen.
kendi kedimin fotoğrafını nazar değer diye paylaşmıyorum ama dünyanın en tatlı ve en nankör canlılarıdır. yemek vermediğim sürece yanıma gelmez, boynu kaşınınca gelip yanıma yatıp, hadi kaşısana diyen gözlerle bakar.
bazıları gerçekten çok saldırgan ve nankör oluyor.apartmanın bahçesinde doğan bir kedi vardı. annesi bırakıp gitmiş. her gün kahvaltıdan sonra kalanları yada yemeklerden sonra kalanları kendisine bırakıyordum gidip. afiyetle yiyordu oda. yaklaşık 1-2 yıl sürekli besledik ama hep huysuzdu. bir gün yine gittim yanına yemek bıraktım yemeğe başladı sevmek istedim belki biraz ilgi iyi gelir dedim çünkü sokak kedisi olduğu için hiç insan eli değmemişti. yavaşça yaklaştım direk elimi tırmaladı. lanet olsun senin gibi kediye dedim koştum yatağıma atladım ve ağlamaya başladım. bir daha da yüzüne bakmadım
1 yıldır küçüklüğünden beri benim yanımda olan bir erkek kedim var epeyce saldırgan. Oyunları elimi,ayağımı yara bere içinde bırakıyor. Dışarıya atmak istiyorum fakat o masum bakışını yapınca atamıyorum be sözlük.
Nankör, doyumsuz ve tırmalayan bir hayvan olduğunu kaç kişi söylerse söylesin asla sevmekten vazgeçmeyeceğim sevimli mi sevimli bir canlı. Hele birde yer kavgası yapan kediler yok mu... Aşklarım, mutluluk kaynağım onlar benim.
Şimdi yanımda bi tane yavrusundan olsa da sevsem dediğim. Şu an beni ancak bir kedi yavrusu mutlu edebilir. Evet yavrusundan bir kediye ihtiyacım var. Yoksa göğsüme oturan sıkıntı beni öldürecek az kaldı.
çoğunluğun aksine küçük, kitty denen yavrularının yerine büyük patileri olan, kocaman türlerini mıncıklaya mıncıklaya, rahatsız ede ede sevmeyi daha çok sevdiğim sevimli hayvan.