kedi

entry5294 galeri ses4
    1647.
  1. bazıları gerçekten çok saldırgan ve nankör oluyor.apartmanın bahçesinde doğan bir kedi vardı. annesi bırakıp gitmiş. her gün kahvaltıdan sonra kalanları yada yemeklerden sonra kalanları kendisine bırakıyordum gidip. afiyetle yiyordu oda. yaklaşık 1-2 yıl sürekli besledik ama hep huysuzdu. bir gün yine gittim yanına yemek bıraktım yemeğe başladı sevmek istedim belki biraz ilgi iyi gelir dedim çünkü sokak kedisi olduğu için hiç insan eli değmemişti. yavaşça yaklaştım direk elimi tırmaladı. lanet olsun senin gibi kediye dedim koştum yatağıma atladım ve ağlamaya başladım. bir daha da yüzüne bakmadım
    3 ...