gerçek adı pisi olan işini iyi bilen la oğlum ne oluyor amk demesini bilen azucuk nankör azucuk zeki 4 tane ayağı bir tane kafası olan tüylü bir hayvan.
geçen caddede otobüs bekliyordum. köşede sokak kedileri vardı. orta yaşlı bir teyze elinde kedi mamasıyla bunlara yaklaştı. tasa bol bol koydu bunlar yesin diye. dedim ne güzel insanlar var. sonra bunlar 3 5 kedi toplandılar, biraz kurcaladılar, tattılar ama yemediler kedi mamasını ki şekil falan on numaraydı mamada. anladım ki eşek hoşaftan ne anlar lafı bunlar için de geçerli. ekmek atıyorsun onu da yemiyorlar. biraz garip hayvanlar bunlar. tenezzül etmiyor haspam.
Çok fazla sevmesem de bi tanesini sevmeye başladığım hayvandir. Sokakta köpekler parçalamış, bacaklarında açık yaralar var. Tedavisi yapılıyor, iyi durumda. Bazen kafesinden alıp serbest bırakıyorum, sol ön bacağına tam basamasa da pesimden geliyor. Odaya girdiğimde yattığı yerden kalkıp kafesin kenarına gelip başını tellere dayıyor. Kendisini sevdirmek istiyor.
Bir sürü kedi var dünyada. Bi kısmı evde yaşıyor, tuvalet kapları var, çeşit çeşit mamalari oyuncakları var. Sürekli seviliyorlar. Sokakta yasayan bi kedi, neden bu sevgiden mahrum olsun. Her gün o kediyle beraberim, yaşına boyuna bakmadan bana ders veriyor. Bugün yarin yeni bi eve çıkıcam, kimse sahiplenmezse ben alırım bu kediyi. insan kahrı çekmeden yasar gideriz.
taptığım canlı türü. felsefesi olan canlı türüdür. stirner bilinçli egoizmi ondan kapmıştır. hatta ve hatta biricik'i bile bir kedi yazdı deniyor. inanılmazdırlar falan işte kediler.
Dünyanın en sevimli hayvanlarından biridir. Arkadaşlar az önce yavru bir kedi buldum eve getirdim süt falan koydum önüne pek içmedi. Daha önce kedi bakmadım hiç yardımlarınızı bekliyorum, bir de hırıltılı sesler geliyor bu iyi bir şey kötü mü ne yapmalıyım?
nankör olan hayvan. yeri geldi mi sahibini yiyen hayvan. evlenemeyen kadınların kendilerini tatmin etmek için kullandıkları hayvan. aynı zamanda yavrusu tatlış olan hayvan.
Sevilesi canlı.
Nankör olmasına nankör evet bir köpekle asla kiyaslanamaz sadakati ama yeri geldiğinde bir insandan bile daha sadık olabilecegi de es geçilmemeli.
Biz bartın'da üniversite okuyan öğrencileriz. Evimiz şehir merkezinden uzak, ağaçların ve doğanın içinde. Finallerin bitişiyle 4 kişi olan ev halkından iki tanesi burada kaldı, diğer ikisi bütleri kendi memleketlerinde beklemek için evlerine döndüler. Burada kalan iki kişi, akşama doğru uyanıyoruz, gece saat2 - 3 gibi geri geliyoruz ve uyuyoruz. Bartın'da birkaç gündür görülen sıcaklar yüzünden salonun camını açık bırakmışız ve hiç kapatmıyoruz. Her neyse bu, giriş şu an için yeterli sanırım.
Neyse biz dün gece eve geldik, yattık ve uyuduk. Bu gün uyanmam ile birlikte evdeki boş odadan gelen çıtırtıları duymam bir oldu. Aldırış etmeden elimi yüzümü yıkadım. Lavabodan çıktım, sesler gelmeye devam ediyor. Yavaşça odadan içeriye girdim ve sağıma soluma bakmaya başladım. Yatakların bir tanesinin yanındaki file poşet kendi kendine hareket ediyor. Oraya doğru gittim, bir de baktım ki bir tane yavru kedi poşeti çekiştiriyor. Yatağın altına doğru eğilip baktım ve gördüm ki köşede 2 tane daha olmak üzere toplamda 3 tane yavru kedi. Yatağın altında takılıyorlar. Sanırım bizim evde olmadığımız saatlerde anneleri içeri girmiş ve hepsini tek tek yatağın altına taşımış.
Ufacıklar, anlamsızca etrafa bakıp annelerini arıyorlar. Bende gidip salondaki balkon kapısını açtım. Anneleri rahatça gelsin diye. Bu gün dışarıda yağmur var. Eğer olur da anneleri gelmezse, aradığında rahatça bulabileceği bir yere ya da balkonda bir kutuya koymayı düşünüyorum.
Aşırı derecede sevimli bir hayvandır. Bugün yine üzücü bir olaya tanık oldum. Kedilerin yavrulama dönemi olduğu için, her yerde görüyorsunuzdur bu sevimli canlıları. Bu minik yavrulardan biri, otobüsün altında kaldı. şükür ki sadece arka bacağı ezildi. Hemen belediyenin hayvan ambulans servisini aradık. aldılar götürdüler, bir bacağı kopsada en azından yaşayacak. Aklınızda bulunsun belediyelerin hayvan ambulansı servisleri var böyle üzücü bir olayla karşılaşırsanız onları arayın.
ne kadar enteresan canlı yahu bu. bildiğin oturmuş televizyon izliyor karşımda. 1 saat oldu hala ekrana bakıyor. izlediğini anlıyor mu gerçekten, çok merak ediyorum...