Aşırı derecede sevimli bir hayvandır. Bugün yine üzücü bir olaya tanık oldum. Kedilerin yavrulama dönemi olduğu için, her yerde görüyorsunuzdur bu sevimli canlıları. Bu minik yavrulardan biri, otobüsün altında kaldı. şükür ki sadece arka bacağı ezildi. Hemen belediyenin hayvan ambulans servisini aradık. aldılar götürdüler, bir bacağı kopsada en azından yaşayacak. Aklınızda bulunsun belediyelerin hayvan ambulansı servisleri var böyle üzücü bir olayla karşılaşırsanız onları arayın.