balkondan eve girip "napıyorsunuz? besleyin beni." diyen en güzel turuncudur. https://galeri.uludagsozluk.com/r/1885083/+
arkadaşımın evine yerleşecek gibi, kira istersek işler kızışacak.
Ortalıktan bir anda kaybolma ve enteresan yerlerde belirme özelliğine sahip canlı.
Az önce karşıdan bana “gıcık oluyom lan sana” bakışı atıyordu, birden ortadan kayboldu. Belki 15 dakika aradım evin içinde yok yok. Sonra birden buzdolabının üzerinde belirdi. O kadar da mutfağa girdim çıktım göremedim!
dün gece arabamla tek şeritli bir yolda camlar açık vaziyette 60 km hızla ilerlerken karşı şeritte gördüm onu lakin yolun diğer tarafındaydı, bana uzaktı. siklemeden yoluma devam ettim. yaklaşınca birden önüme atladı şerefsizin çocuğu. reflekslerim az daha zayıf olsa üstünden geçecektim. tabi istemsizce amına kodumun kedisi diye bağırdım. allahtan arkamdaki araç yakında değildi. en sevdiğim kedi benden uzak duran kedidir. hele arkadaşımda kalırken kedisi bacaklarıma falan sürtünüyor yavşak deli ediyor beni. dua etsin sabırlı insanım tekmelemeye kıyamıyorum. allah affetsin bir kere salonda çekyatta uyurken ayağımın üzerinde bişeyin kımıldadığını hissettim. kafamı kaldırıp baktım ki karanlıkta iki tane göz bana doğru geliyor. uyku sersemi nasıl korktuysam tekmeyi vurup fırlattım hayvanı. hem uykumdan ediyor hem vicdan azabı çektiriyor şerefsiz. bunlar hep 15 yaşımdayken gece vakti çöp kutusundan kafama sıçrayıp altıma gerçek anlamda sıçırtan o kedi yüzünden. hala söverim şerefsize. bir kaç kere de gece mahallede ağlayan çocuk sesi duyup bu ses ne diye soğukta dışarı çıkıp baktığımda birbirine kilitlenip aptal aptal çağıran 2 kediye denk gelmiştim. gecenin bir yarısı hem uykumdan ediyorlar hem çocuk ağlıyor sanıyorum. her seferinde kovalayıp ayırdım şerefsizleri. kavga edecekseniz edin yoksa gürültü yapmayın siktirin dağılın aq. Evet. Teşekkürler.
Elimde bulasik sungeri gorunce tirmalayan ve ayni zamanda da isiran hayvan. Poset sesi duyunca falan dolaplarin icine saklaniyor. Duvara kafa falan atiyor. Bir de tek basina iseyip sicamiyor. Muhakkak basinda biri bekleyecek. Goz goze gelecek. Evde birisi yoksa gun boyu tutuyor hayvan ya da zorla odaya cekiyor insani.
Gorundugu kadar minnos degillerdir. Ici beni, disi seni yakar. Hayvan icin zararli olacagini bilmesem dakikasinda sahiplendirirdim.
British shorthair olup, kisirlastirilmis 2 yasinda disi kedi. Sokak hayvani da degil aq hayvani. Bakimlari ve masraflari benimkinden cok.