tarzı bir değişiktir, üzerilerine yapışan nankör sıfatını gayet hak ederler, beşiktaş'ta komşum olan, 9 kedisiyle yaşayan rum bir teyze vardı. teyze öldükten sonra maalesef kediler tarafından yenilmişti.
insanlarla başı dertte olan hayvan-ı cins-i lâtif.
sokakta, parkta, Kütüphanede bilumum mekanda gördüğü her kediyi sevmek için darlayan tiplerden çektiği nedir bu hayvanın yahu. kedi ilgi istese gelir azim ve kararlılıkla söke söke alır zaten. sokaktan insan da çevirip sevmeye çalışıyorlar mı acaba? saygı yahu, kedinin tercihlerine saygı. mırıl mırıl gezmesi gereken hayvanı zorla kükretiyorlar ya helllal. ne diyebilirim ki.
times'ın 2017'nin en iyi 10 yapımı arasına koyduğu belgesel. irtanbul sokaklarında yaşayan kedilere odaklanan yapım sadece kedi belgeseli değil aynı zamanda şehir belgeseli gibi bir şey de olmuş. önerilir...