kendilerini sevdirmedikleri halde yüzlerine bakıp çıldırdığım anlar saymakla bitmez. Güzeldirler. Diğer hayvanlarla karşılaştırmak yersizdir, hepsinin muhteşem özellikleri vardır.
hayvanların en şirini en oyuncu olanı ve en komik sahnelere imza atacak hayvanına aday gösterilebilir. oldukça temizdir yani çoğu insandan daha temiz olduğunu söyleyebilirim.
ve kedilerin şöyle bir özelliği vardır herkes bilmez. eğer yavruyken alıp büyütürsen ilgilenirsen sevgi şefkat verirsen yani iyi bir sahibi olursan kedi hastalandığı zaman öleceği zaman bunu anlıyor ve evini terkediyor. terkediyor ki öldüğünü sahibi görüp üzülmesin diye.
bazıları vurmaya filan çalışıyor eziyet ediyor. çocukken herkes yapar bişeyler ama yaşını almış kişiler olgunlaşmış bireyler kedilere köpeklere eziyet ediyorsa darp ediyorsa onun adı orospu çocuğudur.
Pek sevmem açıkçası neden bilmiyorum. Haz etmiyorum. Bu sevmediğim nefret ettiğim anlamına gelmiyor tabiki. Doğal koşullarda hayatlarını sürdürsünler. Kapılarınızın önüne su ve yiyecek kabı koyun. Ve ya çöp. Konteynerlarının yanına. Aç susuz kalmasın hayvanlar. Bir medreseye girmeyi düşünüyorum burada bir tanesi var rahat güzel ama kendileri var evde o yüzden girmeyeceğim oraya. Katarım kesin. Midem bulanır çok hassasım. Ve bu huyumu hiç sevmiyorum.
sikkafalıların meriç dediği kişi, 40 yaşına yakın, evli, çoluk çocuk sahibi olabileceği gibi, eşinin tüm itirazlarına rağmen evinde kedi besleyen biri de olabilir. ancak bu mallar her boku genelledikleri için kafaları çalışmaya alışkın değildir.
bu sikkafalılar, her boka "düşüyomu böle" penceresinden baktıkları için hayatları osbirle geçecektir.