Dünyada yaratılmış en güzel şeydir. Doğa üstü bir varlık, sanki başka bir dünyadan gelmiş gibi.. hayran kalmamak mümkün değil. O tavırlar, o duruş... her gün biraz daha aşık ediyor insanı kendine. O varken kimseye ihtiyaç yok, sevgisi her şeyi iyi eder, patisinin tenine dokunduğu yerden mutluluk yayılır vücuduna, gırlaması huzurun adıdır. o varken başka sevgiye başka şefkate ihtiyaç yok. Kedi iyi ki var....
ekosistemdeki en gereksiz canlıdır kendisi. ayrıca çöp karıştırıp geçimini sağlayan bir canlı olabilir mi yahu? kesin evrimsel süreçte bunların genetiğini insanlar bozmuştur. ful zararsınız.
geçen youtubede aslan sahiplenen biri gördüm şok oldum. adam aslanı eğitiyormuş ki insana saldırmasın. ulan o aslan, onun tabiatı saldırmak sen onu eğitmiyorsun dengesini bozuyorsun. bu da aynı mantık.
hayvanların evcilleştirmek adı altında kendi varoluşundan kopartılmasına karşıyım.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1565349/+
Kendisi bir sokak kedisi. Her sabah istisnasız yanıma gelir ve kendini sevdirir. Mama isterken elimi tutar ağzına götürür. Onu seveyim diye kafasını elime koyar. Hayvanları sevin dostlar. Çünkü onlar, hayat sizden çok şey götürse bile bir ümit olabilir.
bir söylenişe göre dünyaya insanları izleyip yukarı rapor vermek amacıyla gönderilmiş olan "cennetin bekçisi" dört ayaklı, pütür pütür dilli, tüy dökücü hayvanat.