ekosistemdeki en gereksiz canlıdır kendisi. ayrıca çöp karıştırıp geçimini sağlayan bir canlı olabilir mi yahu? kesin evrimsel süreçte bunların genetiğini insanlar bozmuştur. ful zararsınız.
geçen youtubede aslan sahiplenen biri gördüm şok oldum. adam aslanı eğitiyormuş ki insana saldırmasın. ulan o aslan, onun tabiatı saldırmak sen onu eğitmiyorsun dengesini bozuyorsun. bu da aynı mantık.
hayvanların evcilleştirmek adı altında kendi varoluşundan kopartılmasına karşıyım.