ilk eve aldığında, ay minnoş tatlış diye sever koynunda uyutursun
az büyüsün tırnaklarıyla önce senin ananı sonra mobilyalarin anasını ağlatır
evden 2 gün bir yere uzaklaşamazsın
eve geldin leş gibi sidik kokar
aman bir de kısırlaştırmadıysan mart ayında sana bile yürür...
kısaca evde beslenmemesi gerek lanet bir hayvandır.
Bir köy evinde "et tokmağı" sarı bir kedi vardı. Et tokmağı denmesinin sebebi çok kilolu olmasındandı. Bir gün farelerin ortalıkta cirit atmasından ve kedinin duruma müdahil olmamasından şikayetçi oldular. O güne kadar farelerle aynı kaptan yemek yiyen et tokmağı derhal bir fare yakalayıp ağzında ev sahibine gösterdi. Öyle de çakal lan bunlar.