Hasta olduğumda annem gibi başımda bekleyen, koynumda hırıldayan canlı. Benimle hiç uyumaz aslında annemle uyur ama bu gece ben nereye gittiysem uykudan kalkıp peşimde dolaştı. Hissediyorlar azizim.
her ne kadar ''ben köpekleri kedilerden daha çok seviyorum.'' deseniz de anneniz evcil hayvan olarak sadece kedi beslemenize izin verdiğinde bunu alabiliyorsunuz.
deli gibi özledim lan yellozu. bi de köpek olsa kimbilir napardım.
En yanlış bilinen bilgiler arasında, ilk sıradadır kedilerin nankör olduğu yargısı.
Kişilikli, prensipli, kurallı kaideli havandır, öyle her canınız istediğinde, sevişip koklaşamazsınız, kucağınıza oturtup okşayamazsınız zira onun da istemesi lâzım. Zorlarsanız yersiniz tırmığı...
" ayyy ne yapışık şeysin beee, istemiyorum işte anlasana" dır bu patinin anlamı.
Öyle kızıp, durduk yere çemkiremezseniz de...
Gene yersiniz tırmığı...
" bak bozma asabımı, kodum mu oturturum haaaa" demek istemiştir.
Uzun lafın kısası eve kedi almak demek, eve bir kedi değil, insan almakla eşdeğerdir.
Yiyorsanız alın...
Yoksa tavşan, kuş, köpek filan alın...
Adı bonbon olan minnoş tatlı bir kedim var. Geceleri oradan oraya koşturup beni tepiklemese daha dünyanın en tatlı kedisi olduğunu iddia edebilirdim ama ne yazık ki yapamam. Tam bir manyak psikopat ama sahibi de normal olmadığı için iyi anlaşıyoruz
Başlığı görür görmez gözlerimin aradığı,biriciğimdir. Dostum,oğlum,kardeşim,meleğim,sevdiğim özetle her şeyimdir. Şimdi, daha yaşına yeni girecekken, ilerde buna bir şey olsa ben ne yaparım diye ağlatandır. Çok seviyorum sözlük öyle böyle değil.