evimde 16 aydır yaşayan daha doğrusu uyuyan güzeller güzeli canlı. tanıştığımız ilk gün dün gibi aklımda, ilk görüşte aşk. montumun arasına koymuştum üşümesin diye eve giderken orda uyumuştu. abartısız el kadardı. eve gittiğimiz an uzun bi süre hiç yaklaşmadı. günlük yazmayı bırakıp her şeyimi ona anlatırım o da genelde gözleri kapalı dinler. evet dinler. çoğu insandan daha tatlı ve daha iyi bi yoldaş. iyi ki var tontik göbeklim.
Üç haftadır bana arkadaşlık eden bir güzelliğim var. Umarım bu arkadaşlığımız uzun yıllar sürer. Şimdi dışarda ve ben onu çok özledim. Gelse de oynaşsak biraz.
Eğer beslediğiniz kedi akıllı bir ev kedisi ise diğer sokak kedileri tam bir aptal kalıyor bu ev kedilerinin yanında. Misal bizim kedimiz kapıyı patileriyle açmaya çalışır ve aralıksa açar önüne ip yumak ve küçük lastik top kuşa benzer oyuncak ver deliler gibi oynar dişler yuvarlanır onunla beraber. Acıktımı gelir masum bir ifadeyle sofranın yanında bekler soğuk odada durmaz gelir sıcağa döne döne yuvarlana yuvarlana yatar biizmle cipsi salam çikolata felan yer vs.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1346433/+
Su sekilde karnini sevdirirken bir yandan da elleriyle beni tutup "benim sevdirmene izin verdigim kadar sevebilirsin" mesaji veren dunyalar guzeli bir canlidir.
Ayrica muhendislik dizayni olarak insandan cok daha ustundur. Gece gorusu, depremi onceden sezme, boyunun 3 kati ziplamasi vs.