mükemmel ötesi ve bir o kadar da hafif bir tatlıdır. tüketimini daha çok tercih ediyorum sırf daha hafif olduğu için. ama her yer aynı güzellikte yapamıyor maalesef. kimi yerler şekeri basıyor sanırım fazla tatlı oluyor ve insan yiyemiyor. şu ana kadar en güzelini bir ramazan çadırında yemiştim. daha da iyisini göremedim bir daha.
tavukgöğsü dediğimiz tatlının az dibinin tutturulmuş halidir.
allah affetsin ama az önce koca bi dilimi götürdüm , güne güzel başladım.
iyi ki anadolu mutfağına doğmuşum.