sadece meşhur olan markalarda leziz olduğu sanılan, bize özgü çok ama çok güzel sütlü tatlı. bursa'da bilmeyenler için söyleyelim, bir de durak muhallebicisi nde deneyiniz.
bir nevi dibi karamelize olmuş tavukgöğsüdür. bazı yerlerde çok şekerli olur. bence en iyisi sarıyer'de meydandaki tatlıcıdadır. ama maalesef tatlıcının adını hatırlamıyorum. dr oetker de çıkarmıştır. karamelize etmek çok zor olduğu için tatlı kriziniz tuttuğunda yapıp muhallebi niyetine yiyebilirsiniz. gayet lezzetli.
bir gün paraya para demeyecek kadar varsıl olsam; sekiz çayını londra'da, öğle yemeğini milano veya roma'da, akşam yemeğini paris'te, gece gezmesini new york'ta yapacak kadar bokunu çıkartsam bile vazgeçmeyeceğim tattır.
gerçi ben türk mutfağı'nı da hiçbir ülke mutfağına değişmem ya... öyle işte.