kayıp

entry205 galeri242
    176.
  1. Yılbaşı haftası yayınlanmayarak üzmüş olan dizidir. Evet.
    1 ...
  2. 177.
  3. Götürülenlerin asla getirilememesidir.

    Babadır,
    zamandır,
    çocukluktur,
    hayallerdir...
    2 ...
  4. 178.
  5. son bölümü nefesleri kesmiştir. ayrıca avukat vurulduğunda üzülmüştüm ama iyi olmuş yok yere falkoyu üç yıl içerde yatırmış meğerse.
    3 ...
  6. 179.
  7. Son bölümde geçmişi konu alıp göstererek oldukça sıkmıştır. Sonrasını bildiğim şeyin geçmişini ne yapalım kardeşim. Evet.
    1 ...
  8. 180.
  9. falko ve özlem'li sahnelerde fonda çalan üstüme basıp geçme yarın müziği cuk oturmuş.

    kaltak özlem.
    2 ...
  10. 181.
  11. 15. bölümü gayet güzeldi tamam da bölüm süresi neredeyse iki saatti. ne yapıyorsunuz kuzum?! çalışanlarınıza da yazık, bize de yazık.
    2 ...
  12. 182.
  13. 15.bölümünde bir dizi nasıl ittirilerek yürütülür göstermiş dizidir.
    0 ...
  14. 183.
  15. bir 80 kalibre parcasidir. eski kliplisi degil de album versiyonu dinlenmelidir.
    2 ...
  16. 184.
  17. 2013 de baslamis yarın 16. bolumu yayinlanacak dizi. Not: kerem bulundu
    0 ...
  18. 185.
  19. iyice kafa yoran dizi. kim nedir ne değildir anlamak zor.
    0 ...
  20. 186.
  21. Şimdiye kadarki gelmiş geçmiş en sağlam senaryoya sahip dizi-ydi.
    Arka sokakları, cennet mahallesini, pis yediliyi zevkle izleyen recep ivedik gibi argo ve küfürle insanları güldürmeyi başarabilirken ve hatta bu kaba şeyin 4.cüsü çekilirken ilk defa bu kadar kaliteli bir senaryo gelmiş ve bizimkilerin rekabet anlayışı yüzünden final.
    Tabi ağır geldi birden.
    Aynı senaryo yabancı bir dizide olsaydı eminim herkes izler ve seneye aynı dizi alıntı yapılarak yayınlanırdı.
    Siz pis yedili izleyip ellerinizin nasırlarını okşayın.

    Edit. Ha bir de defnenin öldüğüne inanmıyorum nedense bence sedef diye gelen kız aslında defnenin ta kendisi.
    4 ...
  22. 187.
  23. AMAN durmasın bitirsin sikik kanal d bu diziyi; gitsin arka sokaklar denen ucube diziye bir sezon daha çektirsin.

    iğrençsiniz ibneler.
    4 ...
  24. 188.
  25. 189.
  26. eskiden kanal d deki yabancı damat denen dizinin müziklerinin kullanıldığı dizidir.
    3 ...
  27. 190.
  28. veda edecek dizidir. bu kaliteli bir dizinin erken vedası üzmüştür.
    4 ...
  29. 191.
  30. ciddi ciddi bitirdiler diziyi. içinde vıcık vıcık aşkın olmadığı, adam gibi ilerleyen dizi de olurmuş dedik, bitti!
    1 ...
  31. 192.
  32. bu zamana kadar asla jakobenist konuşmamış beni yoldan çıkartmış dizidir.

    hani herkes der ya türk milleti şöyle bizim millet böyle diye.. demeyim dedim ama bu diziyle dedim ben de..

    abi reyting sonuçlarına bakıyorum arka sokakşefkat tepe saçma sapan gündüz kuşağı daha çok izlenmiş. tamam hepsinin nedenini de biliyorum ama yine de ağrına gidiyor insanın ya.

    abi bu dizi bu kadar az mı izleniyor bu ülkede? o kadar mı kalitesiz ya hu? yoksa ben mi dizi kalitesinden bir bok anlamıyorum.

    kısacası yılan hikayesinden sonra ilk defa her bölümünü merakla beklediğim dizi olmuştur.

    falko gibi bir karakteri tanıttığı için emeği geçenlere sağol dedirtmiştir.
    1 ...
  33. 193.
  34. en güzel, anlamli kanal d dizilerinden birisi. 18 bölüm sürmüştür...
    0 ...
  35. 194.
  36. işler güçler dizisinde lost niyetine çekilen yerli dizinin adı.
    1 ...
  37. 195.
  38. athena grubunun sağlam bir parçası.
    1 ...
  39. 196.
  40. Bir athena şarkısıdır. Odada yalnızken iyi gider...
    1 ...
  41. 197.
  42. Tarkanın şuan dinlediğim şarkısı. Şarkı mükemmel de sonundaki şiirimsi tarkana gitmemiş.
    0 ...
  43. 198.
  44. 199.
  45. 200.
  46. Bütün bölümlerini izlediğim tek Türk dizisidir.
    türkiye'de halkın aptal aşk dizileri ve artık güldürmeyen komedi dizilerine aptalca bağlanışı nedeniyle Tutmamıştır, ve erken bitmiştir.

    dizi her şeyiyle kaliteliydi; oyuncu kadrosu, konu, fikir, oyunculuklar diyecek söz bulamıyordunuz. özllikle konusu; düşünebiliyor musunuz Türkiye'de bir dedektiflik dizisi çekildi.

    dizi finalini verdiğinden beri hala özgün bir konusu olan, o kalitede bir dizi çekilemedi Türkiye'de. sonuç şu anda Kaliteli Türk dizisi olmadığı için hiçbir türk dizisini izlemiyorum ve bugün game of thrones'un en son bölümünü izleyeceğim.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük