Bütün bölümlerini izlediğim tek Türk dizisidir.
türkiye'de halkın aptal aşk dizileri ve artık güldürmeyen komedi dizilerine aptalca bağlanışı nedeniyle Tutmamıştır, ve erken bitmiştir.
dizi her şeyiyle kaliteliydi; oyuncu kadrosu, konu, fikir, oyunculuklar diyecek söz bulamıyordunuz. özllikle konusu; düşünebiliyor musunuz Türkiye'de bir dedektiflik dizisi çekildi.
dizi finalini verdiğinden beri hala özgün bir konusu olan, o kalitede bir dizi çekilemedi Türkiye'de. sonuç şu anda Kaliteli Türk dizisi olmadığı için hiçbir türk dizisini izlemiyorum ve bugün game of thrones'un en son bölümünü izleyeceğim.