kayıp

entry205 galeri
    200.
  1. Bütün bölümlerini izlediğim tek Türk dizisidir.
    türkiye'de halkın aptal aşk dizileri ve artık güldürmeyen komedi dizilerine aptalca bağlanışı nedeniyle Tutmamıştır, ve erken bitmiştir.

    dizi her şeyiyle kaliteliydi; oyuncu kadrosu, konu, fikir, oyunculuklar diyecek söz bulamıyordunuz. özllikle konusu; düşünebiliyor musunuz Türkiye'de bir dedektiflik dizisi çekildi.

    dizi finalini verdiğinden beri hala özgün bir konusu olan, o kalitede bir dizi çekilemedi Türkiye'de. sonuç şu anda Kaliteli Türk dizisi olmadığı için hiçbir türk dizisini izlemiyorum ve bugün game of thrones'un en son bölümünü izleyeceğim.
    4 ...