Şimdiye kadarki gelmiş geçmiş en sağlam senaryoya sahip dizi-ydi.
Arka sokakları, cennet mahallesini, pis yediliyi zevkle izleyen recep ivedik gibi argo ve küfürle insanları güldürmeyi başarabilirken ve hatta bu kaba şeyin 4.cüsü çekilirken ilk defa bu kadar kaliteli bir senaryo gelmiş ve bizimkilerin rekabet anlayışı yüzünden final.
Tabi ağır geldi birden.
Aynı senaryo yabancı bir dizide olsaydı eminim herkes izler ve seneye aynı dizi alıntı yapılarak yayınlanırdı.
Siz pis yedili izleyip ellerinizin nasırlarını okşayın.
Edit. Ha bir de defnenin öldüğüne inanmıyorum nedense bence sedef diye gelen kız aslında defnenin ta kendisi.