istanbul için ortasını da geçmemize rağmen, halen kısa kolluyla dolaşabildiğim ay. sonbahar açısından iyi. çok özlediğimiz ve sevdiğimiz insanlara sarılma fırsatı da veriyor.
Ne zaman bu ayı düşünsem yine aylardan kasım sanki sende kaldı bir yarım şarkısı geliyor kulağıma. Bu zamanlar kasvet ve durgunluk ayı valla. Onun için lahana modası geri geldi.
Hiçbir enerjisi yok, sürekli uykulu halde gezdiriyor, yatağa yatınca da uyutmuyor.
Meslek lisesinden bir kıza aşık olmuş anadolu lisesi pici gibi hissettiriyor; potansiyelimiz var fakat işaretli bölgede magdur olmaya mecburmuşuz gibi.
nisan, temmuz, eylül, ekim hepsi kız çocuklarına verilen isimler. kasım neden erkeklere veriliyor. kasım ayının tüm romantizmi bizim dönerci kasım abiyle birlikte yok olup gidiyor maalesef.