Teferruatlı iş park yeri temizliği yeme içme yakıt kendi hizmetini kendin yapma güvenlik sorunu uzar gider bu... Benim için en güzeli otel her şeyin servisi var sana sadece iyi vakit geçirmek düşüyor.
Hayatı, kaplumbağa misali yaşamaktır.
Özgürlüktür, yüreğinin götürdüğü yere şııp diye gidebilmek, istediğin kadar kalabilmektir.
Lakin her yiğidir harcı değildir, hoş ve enteresan bir hayat tarzı gibi özenilse de, birçok sorunu vardır.
Evin konforu ve rahatlığını beklememek gerek.
Ben yapamam meselâ, üç beş metrekarede ömür geçiremem, afakanlar basar!
hiçbir yere ait olmamak gibi. harika. vaktinde fiyatları uçuk değildi, şimdi almasıydı kalmasıydı tonla para gerektirecek eylem; biyerden stabil nakit akması lazım. onun dışında çok da ütopik bir olay değil. son zamanlar herkesin diline düştüğü için romantik bir hayal olarak güdümlenmiş bir de, romantizm akımıyla yapılacak hareket değil, meşakatini de düşünmek lazım.
son derece zahmetli bir hayattır. bakmayın siz o youtube kanallarına. hepsi çok matah birşey gibi anlatıyor ama işin iç yüzü hiç de öyle değil. tatil amaçlı, evet olabilir. ama tam zamanlı yaşamak çok çok zor iş.
bir gün buğday tarlasının yanıbaşındasın, diğer bir gün meyve bahçesinin büyüsüne kendini kaptırmışsın, başka bir gün de deniz kenarına kapağı atmışsın.
farklı bir macera ve mutluluk.
deprem sonrasında fırstaçı oros.u çocukları tarafından fiyatları 3 katına çıkarılması nedeni ile artık çok da bir mantığı kalmayan, süper olay.
ister çekçekli olsun, ister direkt karavan, mis gibi yaşanır abi. hele uzaktan çalışmalı bir işte çalışıyorsan var ya, kışları ılıman bir yere çek yaşa, yazları tatil beldesi bir yere çek yaşa... şahane. ama karavan fiyatları öyle anasının nikahına çıktı ki, gerçekten türk tüccarların şu ahlaksızlığı ve adiliği insanı canından bezdiriyor.
tercih meselesidir. isteyen karavanda yaşar istemeyen yaşamaz. herkesin parası yetmeyebilir, komşularından ayrılamayabilir, güvenli bulmayabilir yani karavanda yaşamaması için insan kendince sebepler bulabilir. pandemiden sonra ve depremden dolayı satışları artmış olabilir ama herkes karavanda yaşasa iyi olur muydu.