muzik arasi diye bir sey cikarip, an itibariyle gecenin bu saatinde sut banyosu yapan bulent ersoy'u ekranlarimiza getiren kanal. kimin fikri lan bu? nasil bir fikir?
Star Tv'nin şahlanmasından sonra şöyle bir silkelenen tv kanalıdır. Çırpınışlardan bir takım programlar ortaya çıkmıştır eskiden yayın akışında olduğu gibi yeni bölüm diziden sonra bilmem ne gününün dizisini tekrarını vermez oldular. Onun yerine yeni diziler ve programlar eklediler; bu iyi oldu ama AB kitlesini kaybettiler ve şimdi Total'i kaybetmemek için günün saatlerini mümkün olduğunca dolduruyorlar. Star Tv'nin bu etkisi biz seyircilere çok iyi oldu bu yüzden. Eskiden belli günleri parsellemişlerdi ve rahatları yerindeydi fakat bu sezon Acun'un karşısına bile iddalı programları koymaya başladılar ya da başka birgün rahat birincilik alacak programlarını feda etmeye başladılar. Tabii, bunların hepsi seyirciyi kaybetmemek için fakat şöyle bir durum çıktı ortaya bir çok programı uyarlama oldu yeni bizden hikayeler veya yarışmalar yok. Kuzey Güney (Zengin ve Yoksul-anafikir), intikam (revenge- birebir aynısı), Galip Derviş (Monk), Ben Bilmem Eşim Bilir (my man can- orjinalini show tv yapıyor ama başarılı değil), Şans Kapıda (thats my stuff), Şanslı Masa vs. hepsi esinlenilmiş veya birebir alınmış. Sonuç olarak büyük bir mücadele içindiler ama bu AB'yi kazanmaya yetmeyebilir çünkü zaten zamanında hepsinin bunlardan haberi olmuş bir kesim. Mücadele çetin ama üretkenlik yok.
kanal d iyice sıçtı sıvazladı efendim.
ne yaptığı gerçekten şaşırtmaya devam ediyor.
önceleri dizilerin günleriyle ve tarihleriyle oynadı. geçen sezon acunun kendi sitesinde bile duyurduğu üzere, o ses türkiye yi açık ara geçen umutsuz ev kadınları dizisini aldı 23:00 lere koydu üstelik hafta içine aldı. gerekçesi reytinglerinin düştüğü iddiasıydı. aldı diziyi foxa sattı. şu an dizi foxta reytingde 1. ve 2. sırada.
yine reytingleri üst sıralarda seyreden, kayıp şehir dizisini aldı, cumadan çarşambaya, olmadı pazartesiye, 20:00 lere olmadı 23:00 lere koydu. şimdi dizisi final yapıyor nedeni reyting...
yeni dizisi galip derviş başladı. başladığı gün 23:00 lere konuldu.
iki gün sonra diziyi bititrecekler. ve nedenini söylememe lüzum yoktur umarım.
kanal d iyice sapıttı. reyting alan dizilerini piç ettikten sonra ekranlardan kaldıran değişik bir kanal.
iki gün sonra yalan dünya'yı da bitirirler.
sonra al intikam dizisinin yapımcıları ile git ben bilmem eşim bilir de yarış.
Yemin billah 2 yıldır boykot ediyorum. Belki reytingsel birşey kaybetmez bu kanal ama ben kendim bir şeyi boykot edebiliyor olmayı kanıtladım.
Bu arada sürekli iktidarı eleştiren kanal. Bunu zevk mselesi haline getirmiş ak partiye garezi yok Atatürk ü getirin onu da eleştirir beğenmez. Atarlanacak ya aydın doğan ....
16:9 yayına geçmiş ve bu ramazan ayında sahur programı yaptırarak takdirimi kazanmış aydın doğan kanalı. hemde programı serdar tuncer sunmakta, hadi hayırlısı bakalım.
Sacma yarismalari olan kanal. He digerleri daha mi iyi diyeceksiniz, hayir degil onlar da sacma. O yuzden en iyisi yazin televizyonu kapatip klimanin altinda olu gibi yatmak.
flash tvnin, show tvnin yolundan gitmeye başlayan kanal. bilen bilir flash tv 90lar'ın kanal d'siydi, show da 1-2 sene önceye kadar gayet popülerdi, bunların da sonu benzeyebilir olmaz olmaz demeyin.