Abd'de geleneksel olarak demokratların sadık seçmeni olan müslümanların bile desteğini kaybetmiş gibi görünen -trump reyiz michigan mitingine imamlarla çıktı-, siyasete girişinini kadınlığına, yükselmesini zenci melezliğine borçlu, bu ikisi olmasa beyaz saraya kavas bile dikilmeyecek denyo kadın. Umarım kaybedecek.
ten renginden değil Yahudiye domaldığı için. tamam kocası da yahudi ama biden ile birlikte döneminde olduğu gibi israil'e hizmet etti bu karı. koltuk için herşeyi yapan leş karı. evet..
Hem ten rengi hem etnisitesi hem dini gereği en has seçmeni olması beklenen müslümanlardan bile oy alamamış , bu rezaletten sonra hindistanın bilmem hangi bok çukurundan geldiyse oraya gitmesi gereken keko kadın.
Kendisine haiku yazdım:
kadınlar evinde otursun aga ben zaten trumpu dwstekliyordum ve tahminim trumptan yöneydi. tek oyum vardı onu da trumpa verdik yurda dönecez inşallah türkiyeyi özledim.
iki ucu boklu değnek de olsa bu kadına haksızlık yapmışız. ahını aldık çikolata ablam, keşke sen kazansaydın. Şimdi suratına sıfatına soktuğumun sarı domuzu zaten batık olan ekonomimizin içinden geçiyor. ilk döneminde ben de trumpın önceki abd başkanlarının pis işlerini göz önüne alınca daha acımasızca eleştirildiğini ve haksızlık edildiğini düşünüyordum fakat artık dünyanın en kibirli, en çirkef, en maddiyatçı varlığı olduğuna inanıyorum. Amerikan kapitalizminin ete kemiğe bürünmüş hali ve insanları gelir getiren alınıp satılabilen nesneler olarak gören birisi. Kamala harris kötü birisi olabilir ama trump sabah dediğini akşam yalanlayan, saati saatini tutmayan manyağın teki. Harris filistin konusunda da trump ve biden gibi bunaklardan daha ılımlıydı ve israile zaman zaman eleştirel tonda bir dil kullanabiliyordu. Çok insanın canını yakmaya devam edecek bu Trump ve netanyahunun sağ ortaklığı.