iki ucu boklu değnek de olsa bu kadına haksızlık yapmışız. ahını aldık çikolata ablam, keşke sen kazansaydın. Şimdi suratına sıfatına soktuğumun sarı domuzu zaten batık olan ekonomimizin içinden geçiyor. ilk döneminde ben de trumpın önceki abd başkanlarının pis işlerini göz önüne alınca daha acımasızca eleştirildiğini ve haksızlık edildiğini düşünüyordum fakat artık dünyanın en kibirli, en çirkef, en maddiyatçı varlığı olduğuna inanıyorum. Amerikan kapitalizminin ete kemiğe bürünmüş hali ve insanları gelir getiren alınıp satılabilen nesneler olarak gören birisi. Kamala harris kötü birisi olabilir ama trump sabah dediğini akşam yalanlayan, saati saatini tutmayan manyağın teki. Harris filistin konusunda da trump ve biden gibi bunaklardan daha ılımlıydı ve israile zaman zaman eleştirel tonda bir dil kullanabiliyordu. Çok insanın canını yakmaya devam edecek bu Trump ve netanyahunun sağ ortaklığı.