artık kadının biri yukarıdaki arkadasa ne yaptıysa hayattan soğumuş mal . hayır gerzek seni de bu dünyaya bi kadın getirdi.götündeki boku temizleyip içindeki sütten verdi. yıkadı ,büyüttü, öğretti ... kamışa su yürüyünce beyninle düşünmek yerine zikinle düşünmeye başladın. onun bile yolunu gösterdi . evet bi mallığı olmuş tabi . baktı dogurduğu cocuk sen , 'olmamış bu' deyip seni geri sokacaktı . ya da direkt aldıracaktı da nerden bilsin kadıncağız.
Anadır. Yeri gelir eğlencen olur yeri gelir annen yeri gelir kız evladın. Bir kadını sevemeyeceğinizi düşünüyorsanız onun hayatına girmeyin. Hele ki yukarıda insanlığından şüphe bile duymadığım kadınlar hakkında bu kadar kin ve nefret dolu söylemlere sahip olandan bahsediyorum öyleyseniz samimi söylüyorum ölün toplum içine çıkmayın lütfen.
Toplumu inşa edecek olandır. kendine bu değeri ve sorumluluğu yükleyecek bilince sahip olursa gerisi zaten gelir. O sebeple anne adayları kendinizi feminizmin, diplomanın, kariyerin Vb. Algıları altında küçültmeyin. Büyük düşünün.
kadınlar diş tırnak saçlarıyla leopardır.
çünkü kadınlar tabi güzel tanrıçalardır.
o Allah'ın yarattığı akıl almaz canlılardır.
şükür kavuşturana ettiğimiz o dualardır.
Bana üç şey sevdirildi; gözümün nuru namaz, güzel koku ve kadın.”
“Ben iki taifeyi, iki zümreyi, iki zayıfı kurtarmak veya hakkını vermek için gönderildim. Bunun bir tanesi yetimler, diğeri de kadınlardır.”
yuzyillarin konusudur. yuzyillarin ezilen tarafidir. ama sadece yuzyillarin, cunku ondan once topluluklar genelde anaerkilmis. kadina karsi dusmanligin fazla yukseldigi zamanlarda ve ulkede yasiyoruz. alip veremediginiz ne diye sormayacagim. ama sevmiyorsaniz, kadin cinayetleri icin '' hak ettigini buldu, bunlarin alayi boyle '' tarzinda konusuyorsaniz o zaman uzak durun. gidin erkek erkege yuva kurun, gezin dolasin, ne halt yiyorsaniz yiyin madem bu kadar kucuk goruyor, nefret ediyorsunuz kadinlardan. kimsenin kimseye zorbalik etmeye, kendisine itaate zorlamaya hakki yok. izin vermemek lazim. siddet pis bi seydir ama hirpalanan kadin hirpalamalidir ki karsisindakinin akli bi ihtimal basina gelsin. fiziksel olarak gucsuzseniz yaratici olun, oklava moklava ne varsa artik. yetkililere de adet yerini bulsun diye sikayet edebilirsiniz, buyuk olasilikla bi sey degismez. kesinlikle son noktaya kadar katlanilmamali. bu durumdaki kadinlarin cogu bariz bir olum tehlikesi gecirmeden, ya da cocuklarina saldirilmadan tepki vermiyor ne yazik ki. her halukarda aci cekeceksek, boyun egerken degil haklarimizi savunurken olsun. zincirlerimizden baska kaybedecek neyimiz var ki ?