yuzyillarin konusudur. yuzyillarin ezilen tarafidir. ama sadece yuzyillarin, cunku ondan once topluluklar genelde anaerkilmis. kadina karsi dusmanligin fazla yukseldigi zamanlarda ve ulkede yasiyoruz. alip veremediginiz ne diye sormayacagim. ama sevmiyorsaniz, kadin cinayetleri icin '' hak ettigini buldu, bunlarin alayi boyle '' tarzinda konusuyorsaniz o zaman uzak durun. gidin erkek erkege yuva kurun, gezin dolasin, ne halt yiyorsaniz yiyin madem bu kadar kucuk goruyor, nefret ediyorsunuz kadinlardan. kimsenin kimseye zorbalik etmeye, kendisine itaate zorlamaya hakki yok. izin vermemek lazim. siddet pis bi seydir ama hirpalanan kadin hirpalamalidir ki karsisindakinin akli bi ihtimal basina gelsin. fiziksel olarak gucsuzseniz yaratici olun, oklava moklava ne varsa artik. yetkililere de adet yerini bulsun diye sikayet edebilirsiniz, buyuk olasilikla bi sey degismez. kesinlikle son noktaya kadar katlanilmamali. bu durumdaki kadinlarin cogu bariz bir olum tehlikesi gecirmeden, ya da cocuklarina saldirilmadan tepki vermiyor ne yazik ki. her halukarda aci cekeceksek, boyun egerken degil haklarimizi savunurken olsun. zincirlerimizden baska kaybedecek neyimiz var ki ?