Kimi der ki kadın
Uzun kış gecelerinde yatmak içindir.
Kimi der ki kadın
Yeşil bir harman yerinde
Dokuz zilli köçek gibi oynatmak içindir.
Kimi der ki ayalimdir,
Boynumda taşıdığım vebalimdir.
Kimi der ki hamur yoğuran.
Kimi der ki çocuk doğuran.
Ne o, ne bu, ne döşek, ne köçek, ne ayal, ne vebal.
O benim kollarım, bacaklarım, başımdır.
Yavrum, annem, karım, kızkardeşim,
Hayat arkadaşımdır.
önce annendir kadın. seni doğrurur dünyanın bütün kötülüklerinden korur ve büyütür.
sonra aşık olduğundur kadın. seni seven sana saygı duyan sadık ve hayat arkadaşın.
nihayetinde kızındır. seni kahramanı belleyip ilk aşkı olduğun.
Kadın olmak zor iş Can'lar... Aşık olsa orospu, terk etse orospu, verse orospu, vermese gizli orospu, öpse orospu, hiç birini yapmasa lezbiyen, bakımlı olsa orospu, gece çıksa orospu, çıkmasa farketmiyor yine bir şekilde orospu... insan yerine koyup sohbet etse fingirdek, etmese nazlı, telefon numarasını verse en ala kaşar, vermezse uğraştırmayı seven kaşar...
Haklısınız beyler....
PEZEVENGE,
herkes orospu...
insanlar ilk önce aynaya bakıp eleştirmeye başladığında işte o zaman dünya daha güzel bir yer olabilir.
Hiç şüphesiz kadın bilene nefes
Bilmeyene nefs tir.
Adamlık cinsiyet gerektirmez efendiler.
Önce adam olmalı insan.
iyi ya da kötü bir insan olması hiç fark etmiyor. Melek gibi bir insan dahi olsa, ona duyduğun saygıyı kaybetmek istemiyorsan onun götünü kaldırmayacaksın.
Saat geç olmuş, Sırf Yarın iş görüşmesi var diye, ettiği hakaretlere rağmen cevap yazmayıp konuyu kapatmaya çalışıyorum, o ise gecenin bir yarısı hala uyumayıp kendince beni ezmeye çabalıyor.
Kadınlar kesinlikle yabani hayvanlardan farksız. Sevgiden falan anlamazlar. ince ruh hiç yok. Onları sevgiyle değil kırbaçla evcilleştirin.
ekonomi, hukuk, sosyal vb. alanlarda erkeklerle eşit haklara sahip olması gereken insan. erkeklerden bir tek fiziksel olarak farklılar ve bu birlikte yaşamamızı engellememeli.
kadınlar, birlikte yaşlanmak için ideal olan tek canlıdır hayattır, sevgidir, huzurdur, mutluluktur yani kısacası bir erkeğin yanında kesin olması gerekendir.
2 şer 3 er 4 er tane alınabilir.
ben demiyorum yaratan diyor.
eğer, (velisi olduğunuz) yetim kızlar (ile evlenip onlar) hakkında adaletsizlik etmekten korkarsanız, (onları değil), size helâl olan (başka) kadınlardan ikişer, üçer, dörder olmak üzere nikâhlayın. eğer (o kadınlar arasında da) adaletli davranmayacağınızdan korkarsanız, o taktirde bir tane alın veya sahip olduğunuz (cariyeler) ile yetinin. bu, adaletten ayrılmamanız için daha uygundur.
oysaki hristiyanlıkta bir kadına bağlı yaşayabilirsin. onunla bağlarını geliştirebilirsin.