Bir kadın çocuktur aslında; Çocuk gibi davranmayı sever. Erkeğin kendisine bir çocuğa gösterdiği şefkati göstermesini ister.Bir çocuğu okşar gibi incitmekten korkarak sevmeli erkek kadını; Ama hiç bir kadın çocuk muamelesi görmek istemez. Söylediği şeyler çocukça da olsa dinlenilmesini, dikkate alınmasını ister.Yani bir kadının çocukluk yapmasına izin vereceksiniz; ama asla onu bir çocuk olarak görmeyeceksiniz..
Bir kadın güçlüdür aslında...
Hatta erkeklerden çok daha güçlüdür. Ama bu gücünü her zaman ortaya koymasını sevmez. ister ki, erkeğin gücü kendisine huzur versin. Kendi kendine yapabileceği şeyleri bile erkeğin yapmasını bekler. Böylece hem daha kadın olduğunu hissedecektir hem de erkeğinin ne kadar güçlü olduğunu görecektir. Ancak kadın gücünü göstermek istediğinde onu engelleyemezsiniz. Yapmak istediği bir şey varsa mutlaka yapar.
Bir kadın sevgidir aslında...
içinde her zaman sevgiyi taşır. Sevdiklerinden kolay ayrılamaz. Sevdiklerini kolay kolay kıramaz. Zor sever; ama, tam sever. Bir kadının tam anlamıyla sevebilmesi için yüreğinin kabul ettiğini beyninin de kabul etmesi gerekir ve sevmezse de onu asla sevmeye zorlayamazsınız. Belki kolayca yüreğine girebilirsiniz. Ancak beyninde yer alamazsınız. Her an terk edilebilirsiniz. Sevmediği halde terk etmeyen kadınlar da var elbette Bunun tek nedeni ise engelleyemedikleri ;acımak" duygusudur.
Bir kadın yalnızdır aslında...
Hiçbir zaman kadını bütünüyle elde edemezsiniz. Kendisine ait bir dünyası vardır ve orada hep yalnızdır. O dünyaya kimsenin girmesine izin vermez. Hiçbir anahtar o dünyanın kapısını açamaz. Yalnızlık onun sığınağıdır. O sığınağa ne zaman gireceğine, ne kadar kalacağına hep kendisi karar verir. Sığınaktayken oradan çıkmaya zorlarsanız, onu sonsuza dek kaybedebilirsiniz.
Bir kadın çılgındır aslında
Neler yapabileceğini erkek aklı hayal bile edemez. Üreticiliğinin sınırı yoktur ama bunu ortaya çıkartmak için hayatının erkeğini bekler. Hoyratça harcamaz üreticiliğini. Sadece erkeğine saklar. Bir kadının gerçek erkeği olmayı başarabilmişseniz çok şanslısınız demektir. Çünkü hayatın içinde olan her şey ancak kadınlar olduğunda anlam kazanıyor. Yemek yemek, su içmek bile. Bir kadının elinden içtiğiniz suyla kendi kendinize bardağı doldurup içtiğiniz su arasındaki lezzet farkını anlayabiliyor musunuz? Anlıyorsanız ne mutlu size. Anlamıyorsanız ne yazık ki yaşamıyorsunuz!
...........bir kadını ağlatırken çok dikkat edin..!!!
....... çünkü Allah gözyaşlarını sayar.....!!!!
kadın;erkeğin kaburgasından yaratıldı,ayaklarından yaratılmadı..!!!
öyle olsaydı ezilirdi......!!! üstün olsun diye başından da yaratılmadı......!!
AMA GÖĞSÜNDEN YARATILDI......
Eşit olsun diye......
kolun biraz altında...
Korunsun diye...!!!
KALP HiZASINDA SEViLSiN DiYE!!!
çok çalışması, muhteşem bir zekaya sahip olması gerekmez bunun için. özel şirketlerde ve bankalarda yüksek yerlere gelen kadınları gözümüzün önüne getirdiğimizde, hiçbirinin şişman olmadığı dikkatimizi çeker. hepsi mini etek sahibidir. yine hepsi bir ton makyaj yapıp işlerine giderler.
yüksek bir pozisyon için bir erkek ve kadın aday ise, mutlak surette kadın kazanır. bu kadın da mutlak surette seksapelini ön plana çıkartıyordur.
bir de bu kadın nesli kendisine laf atılmasına bayılır. biri kadına laf attığı takdirde, kadının egosu şişer ve yükselerek arşa değer.
Şehirler kadın gibidir. kimi zaman soğuktur, kimi zaman içini ısıtır, kimisinde yapraklarını döker; hüzünle dökerken gözyaşlarını, kimisinde bahar esintisi okşar yanaklarını. bazen çok seversin çok kısa vakit geçirsen de bazen ne kadar uzun kalsan da yanında, sen ona yabancısındır o sana. Tutkuyla aşık da olursun, tutkulu düşman da ya da bazen sadece vakit geçirdiğin arkadaş olur sana.
Şehirler kadın gibidir. Ayrılmak bir şehirden hüzün verir ne olursa olsun. Toplamak eşyaları; çıkarmak gibidir saklanan mektupları çekmeceden. Yeni ise heyecan verir, biraz ürkeklik, biraz endişe.
şeytanın dünyada zuhur ettiği varlık. annem derki:"şeytanın onda dokuzu kadında biri erkekte" işte öyle birşeydir kadın. erkekler olarak biz onlar sayesinde varız. ama insan olarak da onlar yüzünden cennetten kovulduk. yani böyle karışık bir yapıya sahiptirler.
asla ve asla bi erkeğin düşünemeyeceği bir noktayı bulup erkeği dumura uğratırlar. bunun sebebi ise onlara özgü şeytani düşüncedir.
heee ben bu kadar yazdım ama kadınlardan nefret etmiyorum. bilakis çok seviyorum kendilerini.
(bkz: anne)
(bkz: sevgili)
vajinasıyla düşünenlerine tahammül edilmesine gerek olmayan kişi. bu türleri, akıllıca olan şeyleri bir çırpıda kadınlık şımarıklığı kullanıp işe yaramaz hale getirirler. kısacası, anlamazlar.
örnek:
-bu yemeği ısıtmamışsın.
+midende de soğuyacak zaten.
hep ikilem içinde kalan basit ama lirik varlıklardır. bir gece de harcanıp köşeye atılanları basittir. sadece bununla darlaştırılamaz. aynı zamanda duygu yüklü ve ömrünüze dahil olabilenleri vardır. liriktir o kadınlar..
duygularıyla hareket etseler, en iyimser, en güçlü, en zarif erkeği bul ve beraber ol o'nunla derler. ama duygu yerini mantığına bıraksa en zenginini bul ki aç kalma, parasını kullanasın der. ikilemden kasıt budur. zaten indirgersek kadınları ikiden fazla çeşidi yoktur. ama işin içine analiz edip çeşitlerini tartışırsak iki bin, iki milyonlara çıkar. daha fazla hatta..
kadınlar bazen ulaşılamaz, ütopiktir.. kadınlar hemen ulaşılabilir, basittir.. kadınlar süründürür, bencildir.. kadınlar sevmez,.......
kadınlara güvenirsen, bütün paran yatar ve batarsın, banka gibidir..
en güzel varlıktır doğrusu. bulursan.. anlattıklarını dinler ve saklar ömür boyu. kadınlar boyundur, erkeklerin baş olduğu yerde. nereye isterse oraya çevirir başı..