şeytanın dünyada zuhur ettiği varlık. annem derki:"şeytanın onda dokuzu kadında biri erkekte" işte öyle birşeydir kadın. erkekler olarak biz onlar sayesinde varız. ama insan olarak da onlar yüzünden cennetten kovulduk. yani böyle karışık bir yapıya sahiptirler.
asla ve asla bi erkeğin düşünemeyeceği bir noktayı bulup erkeği dumura uğratırlar. bunun sebebi ise onlara özgü şeytani düşüncedir.
heee ben bu kadar yazdım ama kadınlardan nefret etmiyorum. bilakis çok seviyorum kendilerini.
(bkz: anne)
(bkz: sevgili)