68.
doğum gününde pastayı tercih etmiştir.
66.
"Fenerbahçe'yle 100 maç oynadım. Çok mutluyum.
3 yıl oldu ama 10 yıl gibi hissediyorum."
64.
AKP istanbul 1. Bölge milletvekili. Bu dokunulmazlığının başka bir açıklaması yok.
63.
ilk yarıdaki hareketi kasten yaralama.
62.
skriniar sakat şu an, samsunsporlu oyuncu boğularak vefat etse bile kart görmezdi.
59.
aldığı her tropu kaleciye döner. top sürmez. ayağında top tutamaz. hava topları zaten sıfır. yapabildiği tek şey geriye atılan toplara koşmaktı artık onu da yapmıyor. tam bir çöp. bunu oynatan biri teknik direktör falan değildir.
taraftarımız maçlarda bunu ıslıklamazsa bu rezilliği sürekli çekmek zorunda kalacağız. alvarez gibi hava toplarında etkili, daha önceden stoper de oynamış bir oyuncumuz varken artık alvarez'i stoperde oynatmamız gerekiyor.
58.
Stoperde çuvallıyor. Sol bek oynaması lazım. trabzon maçında yediğimiz 2 gol de onun hatası.
57.
trabzon'un attığı 2 golde de hatası olan vasat futbolcu.
56.
vurduruyordur, araştırılsın.
55.
Ostervoldoviç mübarek :-).
54.
Jayden Oosterwolde: Çok mutluyum, kupayı kazandık. Fenerbahçe'deki ikinci kupam. iyi bir iş çıkardık ve kupayı evimize götürüyoruz.
52.
Koçum benim nasıl sapladı öyle. Artık o da gerçek Fenerbahçeli.
50.
Kesinlik orjinal yeri olan sol bekte oynamalidir.
Stoper gorevini kaldiramiyor. Her mac kirmizi potansiyeli var amk.
48.
Hadi sen de bir faul yap da sarı gör derbide lazımsın.
47.
https://x.com/baikolik/status/1979979563628212566?s=46
sniper tarafından vurulmuş gibi kendini yere atan topçu.
leş takımın leş topcusu. hakem bozuntusu da faul veriyor.
pisliksiniz. çirkefsiniz. rezilsiniz. lig sonuncusunu bile katakulli olmadan yenemiyorsunuz.
46.
sarı kartlı olmasına rağmen, arkasında iki defans daha varken rakibi formasından çeken sivri zeka.
45.
dün yine göt olan şovmen.
burada küçümsediği eleman yanından kafa golü attı
https://x.com/ennererencia/status/1953209173736366347
kendisi 1.90, kafa golü atan 1,76 boyunda. *
44.
hem yakışıklı hem iyi futbolcu.