Bir bornovalı olmama rağmen üniversiteyi burada okumak istemediğim memleketim. Tatil yapılır lan izmir' de, okunur mu hiç mantığımı ancak, yıkmak üzereyim.
(bkz: Büyük konusmanın cezaları)
Tatile yapılacak şehirdir.benim listemde bir numaradır. yaşamak nasıldır bilmem burda ama çılgın bi güzelliği var. ( bkz: tam tefekkür edilecek manzara )
karmaşıklığın saygılı bir düzene oturtulduğu şehir.
cam açık, bir adam sesli esniyor, karısı tahminimce;
''geç namazını kıl'' diyor. adam oruçlu, belli ki biraz da gergin, bir iç çekip giriyor içeri.
biraz sonra müzik sesi geldi.
'' senden... benden, bizden''
kalkıp baktım kim dinliyor diye. slow şeklini almış hatun pencerenin yanında elinde bir şişe.
baktım iki ev karşılıklı. biraz daha sonra, o esneyen adamın tahminimce karısı olan kadın, balkona elinde çamaşır sepetiyle çıktı.
elinde şişesi olan kadınla selamlaştılar gülümsediler.
izmir'i sevmemek zor.