yahudilerde tıpkı bizler gibi domuz eti tüketmiyorlar. buna binaen; dört dil bilen sayko hans landa, Shosanna ile kasıtlı olarak restoranda görüşme ayarlıyor. restoran, muhtemelen domuz ürünleri kullanan bir işletmeydi. yani; strudel'ı özellikle sipariş verdiğini düşünüyorum. zira strudel'ın üzerine eklenen bol kalorili krema domuz yağı ihtiva ediyor. landa da özellikle kremanın gelmesini beklemesini istediği Shosanna'yı, bu vesile ile teste tabii tutuyor. kremayı yemeseydi eğer, güzel kızımızı oracıkta biçtirecekti.
naziler,fransızlar pek doğru olmasa da tarihi olaylar ve tarantino abimiz kısacası bu zamana kadar izlemediğime üzüldüğüm film olmuştur.izlerken keyif alıyorsunuz bol kanlı silahlı sahnelerin olduğunu söylememe bile gerek yok tarantino abimiz seviyor bu tip toplu katliamları izleyin güzel filmdir.
naziler,fransızlar pek doğru olmasa da tarihi olaylar ve tarantino abimiz kısacası bu zamana kadar izlemediğime üzüldüğüm film olmuştur.izlerken keyif alıyorsunuz bol kanlı silahlı sahnelerin olduğunu söylememe bile gerek yok tarantino abimiz seviyor bu tip toplu katliamları izleyin güzel filmdir.
Quentin Tarantino'nun yönetmenliğini yaptığı bir film. kısaca değerlendirmek gerekirse; senaryo güzel, oyunculuklar muhteşem. Tarantino dram ve gerilimi iliklerimize kadar işlemeyi başarmış. kan ve şiddete çok tahammülü olmayanların izlemesini tavsiye etmem. Shosanna Dreyfus'u canlandıran Mélanie Laurent için bile izlenir bana kalırsa.
yeni çocuğu olan alman eri vurmayacaz diye kandırıp vurdukları sahneden sonra sövdüğüm film. yahudiler sevgi pıtırcığıysa böyle gaddarlıkları niye yapıyorlar lan. fransız yahudisi kız almanları sinemada yakma planları yapar diğerleri almanların derilerini yüzer öbür yahudi ayısı diye geçen tip kafalarını sopayla ezer. ne ayaksiniz olm siz. şindlerin listesindeki, piyanistteki savunmasız gariban yahudilere inanan maldır münih filmindeki ve burdaki kindar cani yahudileri izledikten sonra . herifler dünyayı nasıl sarmışsa kemcük ağızlı tarantula resmen yahudilerin katliamını öven bi film çekmiş. müslümanlar da ışidin, el kaidenin katliamını öven film çekse nolurdu düşünebiliyor musunuz? herhalde filmi çeken ülkeye atom bombası atardı bu soysuzlar. demem o ki gariban yahudi, filmin sonunda kazanan iyi yahudi temalı yapımlar samimi değil fakat para babası yahudiler olduğu için brad pitt gibi yahudilerin cilalayıp parlattığı götelekler böyle filmlerde oynuyor. ödülleri de yahudiler dağıttığı için bu filmler ödül alıyor mal insanlar da iyi film diye izliyor. işte böyle yahudiler bütün dünyaya hükmediyorlar. yahudi demek sinema, edebiyat, medya, felsefe, sanat, banka, ticaret, gıda, teknoloji, sanayi demek. bütün su başlarını onlar tutmuş. bu film de bunun kanıtlarından sadece biri.
izlerken keyifli mi? evet.
güzel sahneler var mı? evet.
ama tarihi ve politik açıdan değerlendirecek olursak tam bir yahudi mastürbasyonu olan film. şimdi "zaten alternatif kurgu abi ya" diyenler olacaktır benim derdim gerçekliği sorgulamak değil ama filmin lıkır lıkır siyonist yalamak için çekildiğine de değinmek lazım.
nazilerin kafasını beyzbol sopasıyla dağıtan abd askerinin sopasında "anne frank" imzası var o tarihlerde anne frank tanınıyor muydu meçhul.
amerikan askeri olan çetenin lideri brad pitt'in canlandırdığı "kızılderili" asıllı aldo raine, ekibinde zenci, arap var. abd'deki bütün azınlıklara yalakalık. abd kökenli çeteyi klasik anglosakson kökenli abd'li değil, abd'de yaşayan ve ekseriyetle demokrat parti seçmeni azınlıklardan oluşacak şekilde doldurmuşlar.
shosanna isimli yahudi kız 1944'te paris'te sinema işletiyor ve siyahi çalışanı ile sevgili. 1940'larda zencilere nasıl davranıldığını hepimiz biliyoruz anakronik açıdan bir saçmalık daha.
zaten filmin sonunda yahudi yapımcıların isimleri tek tek yazdı. Harvey Weinstein imzalı proje.
tarantino şu anda israil'de yaşayan bir siyonist.
para babalarını filistin'de 2 yıldır yaşanan katliam sürecinde bile yalamaya devam ediyor.
cüneyt arkın'ın 100 kişiyi kılıçtan geçirdiği filmler bundan daha realist.