ilk sevgili

entry306 galeri5
    301.
  1. Lisedeyiz.
    Sarışın mavi gözlü dikkat çeken bir çocuk. ismi hala en sevdiğim isimlerden..
    Bana cidden erkeklere dair çok şey öğrettishdhd. Çok seviyorum onu ya. Valla iyi biriydi.
    ingilizce ve matematikte sınav kâğıdımı o doldururdu.
    Geçen gün arkadaşım aradı bir ortamda denk gelmişler. Eşi sana benziyor senden güzel olmasın dediagshs. Üç yaşında da çocukları varmış. Mutlu oldum onun adına.
    1 ...
  2. 302.
  3. bikac tane anı kalmıs aklımda.

    yazlıkta onun evinden benim evime yuruyerek eslik etmeleri. kopekler var diye korkuyordum.

    bi gun beni deniz kenarında bir yere yemege goturmesi. gunes bana vurunca guzele vururmus, gunes bile burdaki en guzel kız oldugunu anladı demesi.

    beraber yuzmelerimiz ve benim ona hikayeler anlatmam.

    diz cokmesi ve yuzuk cıkarması:
    -sen benim sevgilim oldugun icin dunyanın en sanslı erkegiyim. bir omur beraber olalım. benimle evlenir misin?

    beni sıkıstırıp opmeye calısması, benim kacmayı basarmam;)

    bi oglen beyoglunda karsılasmamız.

    ben amerikadayken her gun telefon etmesi. cok paran gidiyor, bu kadar sık arama deyimce napim cok ozluyorum demesi;)

    bana mektuplar gondermesi.

    ya bi sey soyliyim mi. bana gerikafalı diceksiniz ama aklı ve kalbi olan ilk askında kalsın. bi daha o kadar saf, tutkulu ve guzel olmuyor.
    0 ...
  4. 303.
  5. benimki figendi.

    doğu karadeniz’in kör itin öldüğü yerdeki bir dağ köyünde 57 mevcutlu bir ilk okulun birleştirilmiş bir sınıfında çok da birleştirilememiş bölük pörçük bir hikayesidir bu.

    benden 1 yaş büyüktü figen. bilenler bilir o çağlarda 1 yaş 1 koca asır gibiydi sanki. her şeyi biliyordu figen benim gözümde, 2. sınıftı çünkü boru değil. 2. sınıf ulan. kız cayır cayır okuyup yazabilirken senin gözünde harfler rakamlar anlamsız şekillerden ibaret. kalem dahi tutamıyorsun doğru düzgün. figen öyle değil, kalemi baş işaret ve orta parmakların arasında tutturmaya çalışıyor güzel eliyle. eli değerken eline kalbin yerinden çıkacak gibi oluyor yüzünü bir ateş basıyor sanki.

    ama kast sistemi var figenle senin aranda. figen okul müdürünün kızı. figenin defterindeki o kırmızı satırbaşı çizgisi fabrikasyon, sen cetvelle yampiri yumpiri çizmişsin. bir de figen’in önlüğünün yakası ipeğimsi saten. üstünde a b c ve 1 2 3 nakışları var senin yakan ise etamin.

    yerli malı haftası kutlanıyor. figenin annesi fındıklı un kurabiyesi yapmış. hani üstüne telveli kahve fincanı bastırılıp ortasına fındık konulan ve yerken dilin damağına yapışıp zerre haysiyet koymayan kurabiyelerden. hani yerken birşey diyecek olsan ağzının içinde dil çevirmek mümkün olmaz ya hebele hübele edersin öyle bir izzetinefissiz kurabiye.

    senin başında anan bile yok. nenen kete yapmış, hiç kete fındıklı un kurabiyesine eş mi?

    yıllar yıllar sonra istanbul’a atanıyorsun, figen de istanbul’da doktor. koltuğunun altında un kurabiyesi figen’i görmeye gidiyorsun. salak işte sanki geçmişin intikamını alacak benim başıma. olm karı yoğunluktan dününü unutmuş 20 sene öncesini nerden hatırlasın, kurabiye ne alaka diyor.

    bir de evlenmiş zaten, küçük kalmış ama boydan. nasıl desem 1.45 filan. küçükken bak bak bitmezdi.

    yarım yamalak köyden okuldan eskilerden filan konuşup olaysız dağılıyoruz. figen eski zerafeti kalmayan tombik elleriyle ağzından unlar saça saça bunu saymam ama bi daha beklerim gibisinden bişeyler geveliyor. he olur deyip telefonlarımızı alıp vedalaşıyoruz.

    aylar sonra gecenin bir yarısı arıyor. kafandaki tüm saçma senaryoları def edip açtığında ağlayan sesiyle acil gel diyor. acil gidiyorsun tabi. figen bir yandan da kıyısından köşesinden senin akraban.

    tatk tak tak tak seriye bağlayıp kapıyı çalıyorsun. ağzı burnu dağılmış bir vaziyette kapıyı açıyor. kocası dövmüş, kocası da 1.63 filan. allah’ın vitaminsizi.

    o an başın dönüyor, kulakların çınlıyor, gözlerin kararıyor, şakakların atıyor. hani cinnet hali olur ya öyle birşey varsa o an yaşadım sanki.

    kendime geldiğimde kocasını altıma almışım ağzını yüzünü hoşaf etmişim, figen dur öldüreceksin deyip bileklerime yapışınca durumun ciddiyetini anladım.

    bir süre sonra da boşanıyorlar zaten. birkaç kez arasa da açmaya elim gitmiyor.

    nasıl derler bazen bir tel kopar ahenk kaybolur!
    2 ...
  6. 304.
  7. benim kurallarım vardı.
    evlenmeden olmaz. sadece elimi tutabilirsin.
    yanagıma birkac opucuk kondurmustu. sonra ben seni optum iste diye tutturmustu.
    hayır. opmedin:)
    0 ...
  8. 305.
  9. 11 yaşında yaşadığım duygudur. 12 yaşında ben taşındım, 13 yaşında o ve böylece koptuk. Yıllar sonra öğrendim ki kız avukat olmuş. Zalım kader hayatımdan ne kan emiciler geldi geçti belki kopamasak oradan oraya savrulmayacaktım.
    2 ...
  10. 306.
  11. gecen sene birkac saat geç dogumgununu kutladım diye alındı benim yakısıklı;)
    bu sene ilk kutlayan olup gonlunu alıcam!
    iyi ki dogdun..
    mutlu yıllar..
    iyi ki ilk senle..

    'insanın kitap arasındaki kurutulmuş bir kırmızı gül gibi saklamak istedigi anıları vardır'
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük