insanı gururlandıran şeylerden biridir. öyle ki kendi emeğinizin karşılığını hem aile dışında hemde nakit olarak almış olursunuz. o an o para sanki size hazine gibi gelir ve dokunulmasını bile istemezsiniz. harcarken de sevgiliden ayrılmışcasına üzülürsünüz.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1001188/+
ehehehh. yan sekmeden hesabımı kontrol edip duruyorum geceden önce yatmıycagını bildigim halde. bayagı keyifli. tüm işsizlere rabbim nasip etsin.
staj paramdı. ve tüm sınıfın gözü kalmıştı. neden benimki daha fazla diye nedeni belli. babama gitti tabii kendi rızam ile verdim. hiç ilk maaşımla şuna şunu alayım şu kadarını saklayayım demedim ya. pişman mıyım ? hayır.
işe girer isem olur ise belki düşünürüm bunları.
ne yaparım ne yaparım diye yıllardır düşünürken, karar verdim tüm vücut lazer yaptırcam * ilerde bulabilirsem kendisini eşimden çıkartırım ben bunları *
Hatırlıyorum da hepsini babama vermiştim. Hatta ilk kez bankadan kredi çekip babamın borcunu ödemiş, kalan günlerde de eskisi gibi bayat ekmeği suyla yemeye devam etmiştik.
Artık durumum iyi çok şükür. Ama biliyor musun sözlük? Ben bayat ekmeği suya banarak yediğim günleri özledim.