ilk maaşla küçük bir süt tenceresi alınıp içinde süt kaynatılırsa ondan sonraki tüm maaşlar bereketli olurmuş. anam böyle dedi ve yaptım. odur budur bet bereket yok amk. yaktın beni ana !
patron tek tek odasına çağırıyordu, en son beni çağırıp elime vermişti. koştura koştura tuvalette saydığımı hatırlıyorum. hayatımda yaşadığım en büyük mutluluklardan birisini helada yaşadığıma inanamıyorum.
Heyecan verir wqedqwedjkwervbwerlubwefulvbwefuovhiuurwfhvhrevuierbffuoreffbverfoirvbrefefverfvsrusfvjhoehfevuedfbvedurofvhrdfuovherfuovbfegefvuvefgobverugbbeffbedugvbdrfdfoudrbghedfb.
Yeni işimde almama az kalan emeğimin karşılığı. Henüz almamış olsam da kendimi zengin hissetmeme sebep oluyor. Düğünlerde, pavyonlarda, barlarda etrafa saça saça eritmesem bari.
12 yıl önce geçici bir işte aldığım maaştır.
O parayla kendime bir gitar almıştım ve 12 yıldjr gitar çalıyorum.
Sayesinde bir çok güzel anım oldu.
iyi ki gitar almışım.
Edit: burayabakarlAr isimli arkDaş, ben de lise 3 zamanında yarım ay çalışmıştım.
elinize geçince kendinize muhakkak bir hediye alın. para gelir, gider. kazanılır, harcanır. uzun emeğin ilk kazancını hatırlatacak bir anı bırakın kendinize.
Ben bununla eti puf almıştım. iş edinip gittim markete. Cebimde küçücük maaşın sıcaklığı. Aldım 2 eti puf. Ve yedim.
Trilyoner olsam o eti pufun lezzetini bana hiç bir şey yaşatamayacak.