büyük macların hocası degilse nasıl cok iyi hoca oluyor? bende bunu anlayamıyorum.
Galatasaray'ın mevcut kadrosu hocasızda anadolu takımlarını duman eder zaten. Önemli olan mevcut kadro ile fb-bjk-basaksehir-ts gibi takımları yenebilmek.
trabzon macınada 3'lü defans ile cıkacakmıs, güzel bi öpsünler, fark 5'e insin bak nasıl basıyorlar tekmeyi.
Teknik direktör.
Adını, Her duyduğumda, şahane bir bira markası olabilecek ad ve soyada sahip olduğunu düşünürüm nedense.
igor Tudor!
Bakkalınızdan ısrarla isteyiniz!
futbolcular oynarsa kazanır teknik direktörü. Geldiğinden beri kendi katkısıyla kazandığı bir tek bursaspor maçı var, o da tam bir fiyasko ile sonuçlanabilirdi ki şansı yaver gitti. Şu takımın düzgün ellerde olduğunda, yapabileceğinden yarısını bile yapamıyor.
Galatasaray igor ile derbi falan kazanamaz. Cok stres yapıyor ve bu stres icinde oyuna müdahale yapmayı unutuyor. Keza bir derbi maca 3'lü savunma ile cıkmak cılgınlıktır,cünkü sen bir chelsea, juventus degilsin.
Vasatı aşamayan belhanda da bu kadar ısrar etmesi keza büyük hataydı. Selcuk son konya macında gizli kahramandı al 2.yarı oyuna, frikik, uzaktan sutlar, nokta paslar falan tehlike yaratır, en azından bu kadar kötü bir belhanda varken.
Sonuc;
1-Bir daha bu takıma 3'lü savunma oynatma,
2-Belhanda yerine Selcuk ile baslansın, Badou 10 no'da oynasın.
3-Devre arası asamoah veya onun ayarı bir sol bek şart oğlu şart (transfer)
4-Gomis'e alternatif olacak cenk tosun ayarı hızlı ve fırsatcı bir golcü lazım (transfer)
10 kişi kalmışsın, gol atmanın yolu kontraatak ama sen bunu en yapabilecek adam olan rodrigues i dakikalarca oturtup son 5 dakika ahmet çalık la beraberliğe yatmaya kalkarsan o güzel taraftara ihanet etmiş olursun hoca.
3lü defans oynadığımız bölümde iyiydik aslında ama belhandayı o kadar uzun sahada tutması hataydı.bir de 3lüyü serdarla değil de ahmet çalıkla oynasa bence daha iyi olur.serdarın sağı solu belli olmuyor.
Bu belhandanın dokunulmazlığı mı var neden oyundan çıkarılmıyor hiç. Geldiği günden beri takıma doğrudüzgün katkısı yok ama bu tudor nasıl katlanıyor bu adama anlamış değilim. Belhandayı da al git tudor Gs sana birkaç gömlek fazla.
Hafız kusura bakmayın da herkesin sizin kadar aklı çalışıyor ve su maci analiz ederken atomu parcaliyorum abi iyi izleyin tandansi yakalamaya da gerek yok.
Mactan once uclu soyle kayacak sunu yapacak diyen adamlar mactan sonra "16 dakka üçlü oynadi neyi elestiriyorsunu yeeaa" demesin bi zahmet.
Uclu nedir neden oynanir? Abicim üçlü kutsal kaseyi kaldirmak icin oynanir. Kendinden baska herkesi aptal olarak niteleyen dahilere sunu sormak lazim asıl;
Uclu kimlerle oynanir? Elimi yormayayim ben de, liberoda denayerle oynanmaz abim.
Tudoru destekliyoruz. Desteklemek ayri yanlisini soylemek ayri. Floryadan bilgi almak ayri ölümüne tudoru savunmak ayri.
Galatasaray daha iyi kadro kurar ama feneri daha kotu yakalamasi zor.
Tudora dair son bir sey, oyunu okuyamiyor. Bana gecen sezondan bu yana bi macini soyleyin. En fazla bursa denir, bursa macini da sanırım.l Herkes tartisir.
Bu adamın mantalitesi bilicle aynı. Maçı sadece 5 dk izleyebildim korsandan. Anlaşılan Sahaya beraberlik için çıkmış. Bu mantıkla şampiyonluk gelmez. Gelemez. Feneri şimdi yenemezsen afedersin ama son 5 haftada kendi pipini avuçlarsın.
österşunds maçı sonrası alayına göğsü dik cevap vermiştir, bazı pussyler gibi kaçmamıştır.
aynı maç seneye olsun da görelim,
bu hocaya güvenmek inanmak lazım, bu adamın futbolcuyken çalıştığı hocaların imzalı resim verdiği adamlar imzalı resim dağıtıyordu, antrenmana önem veren sönmeye yaklaşanları bile parlatan bir zanaatkar bu herif.
ya senin tassaklarini yesinler, senin yerine luce muce gelecekti bir de allah korumuş bizi aq.
bi şu rezillerin oynadigi topa bak, bir de senin oynattığın topa. şu durumda tudorun takımı olacak götünü yırtardı maci kazanmak için be, her topa 4 kişi basardı, belki yine pozisyon bulamaz yine geriye düşerdi ama yüzümüzü yere egdirmezdi.
sen kal lan hoca, sampiyon olamasak da kal amk. ben 7 maclik performanskndan memnunum, yillar sonra gs maclarini iple cekiyorum, kurdugun takimdan da yaptığın idmandan da oynattığın futboldan da allah razı olsun.
takımı hala taktikten uzak oynatıyor. takımın %60'ı çok iyi basıyor, kazandıkları toplarla hemen kaleye iniyorlar. indiklerinde de belli bir pas trafiği ya da organizasyon yok, bir şekilde topu içeri sokma azmi var.
bu da bir sistem diyebilirsiniz. değil. kurnazlık.
tudor çok kurnaz ama bu ileriye yönelik değil anlık bir kurnazlık. turdor geldiğinden bu yana takıma yükleme yapmaya çalışıyor olmuyor. eldeki oyuncular buna direndi. peki bunu gören tudor ne yaptı, kondisyonu yüksek oyuncular transfer ettirdi. yani yükseltemediği kondisyonu dursun'a para ile satın aldırdı.
futbolcular henüz bunun farkında değil ama olunca çok sıkıntı çıkacak. çünkü takımın %60'ı böyle.