kendisinin yerinde olsam en azindan bu maç selcuk, denayer ve linnes i 11 oynatırım. Mariano'yu, maicon'u ve fernando/ndiaye ikilisinden birini kenarda tutarim.
hoca bak fener yenildi puan farki kazanirsak 8 oluyor, sonraki hafta konyaya muhtemelen cakariz sonra iceride fener maci var, kazanirsak en az 11 puan fark, bu da fenerin sampiyonluk umutlarini bitirir.
o yüzden karabuk-konya-fener maçlarında sağlam dogranacagiz hazir ol, en azindan takim icin kilit adamları su 2 hafta elinden geldiğince koru hoca, bu macta tutarlar birine cart diye kirmizi verirler fener macinda oynatamayiz. zaten bu aq feneri ballı, yan geliyor camura batiyor bir sekilde yeniyorlar bizi, bir ideal 11 den 1-2 kisi eksik baslarsak götü başı dagitiriz, iceride fenere mac verirsek ve zorlu 7 haftalik (fb,ts, bjk ve basaksehir var bu 7 haftada) fiksturumuze kötü baslarsak devamı da kötü gider, o moral bozukluguyla sezonu kaybederiz.
sana güveniyoruz hem uzun hem kel adam, arkandayiz.
YAPTIĞI DEĞiŞiKLiĞiN KESiNLiKLE ANTREMANDA DENENMiŞ, YAPILMIŞ BiR B PLANI OLARAK GÖRÜYORUM SEVGiLi MARiANOCUM OYUNDAN ALINIRKEN BOZULUR GiBi OLDU FAKAT LATOVLEViCi DE OYUNDAN ALININCA DÜZELDi SANKi.
ÖNDER ÖZEN DE AYNI ŞEKiLDE BU iFADEYi KULLANDI MAÇ SONU.
Bi akşam önceki maçın skoru, ligin daha başları olması ve takımın havasından mütevellit böyle cesurca değişiklikler yapmıştır. Aynı cesareti ligin son on haftasında gösteremez. Göstermemeli de zaten. Dün plan tuttu. Tutmayaydı bugün linçti.
Ligdeki son 10 gs maçında 9 galibiyet 1 beraberlik almış teknik direktör. Eğer Avrupa liginde olsaydık bu rotasyon Galatasaray’ı şampiyon yapamazdı. Seneye bu kadro artı rotasyon kuvvetlendirilirse enteresan şeyler ortaya çıkabilir.
En son “deha” diye tanımlanan louis van gaal vardı, dünya kupası maçında penaltılara kalacağı belli iken dakika 120’de yedek kaleciyi sokmuştu oyuna, herkes “napıyor bu amık” derken o yedek kaleci 2 penaltı kurtardı, van gaal dahi oldu.
Ama sonra manchester united’ın başına geçti o dahi, sıçtı sıvadı amk... yani herifin ne dehalığı kaldı ne kurt hocalığı! Kısacası sonun son hatırlanan dahi gibi olmadın tudor. Bugünü risk alarak kurtardın ama bu saçmaladığın gerçeğini değiştirmez gözümde. Sağdan akıp giden mariano’yu çıkartıp yasin salağını oyuna almak dahilik değil salaklıktır gözümde her daim.
Ve evet hala sana güvenmiyorum. Şampiyon da olsa takımım, bu senin değil sahada canını dişine takıp tabiri caizse köpek gibi saldıran, formasının hakkını veren futbolcuların sayesindedir. Zira bu takım için oynayan topçular hakkını vererek oynadığında hamza bile takımın başında olsa şampiyon olabiliyor galatasaray. O yüzden çok abartmamak lazım.
adam 3-6-1 e döndü lan işte yıllardır istediğimiz taktik değil mi ne kızıyorsunuz.bence akıllıca bir değişiklik yapmıştır zira bursa zaten gömülmüştü ve kalabalık defanstan dönen toplara orta sahada iyi vurabilecek isimleri (yasini kanata alıp topa iyi vuran tolgayı içeri çekmiştir) sokarak maçı almıştır.risktir ama tutmuştur bir arkadaşın dediği gibi fatih hoca yapsa imparatore diye yırtınırdınız. bek ve kanat adamı ihtiyacı kalmamıştır çünkü kalabalık defansta havadan yandan gelen toplarla gol atamayacağımızı görmüştür.taktik deha değildir ama en azından bir ikinci planı olduğunu göstermesi açısından iyi iş çıkarmıştır.zira rakipleri şaşırtmadan sene boyunca aynı taktikle belli bir dönemden sonra durma riskiniz vardır yeni şeyleri denemek iyidir ve elzemdir.
edit: yasin yerine elinde sokabilecek başka bir adam olsa zaten alırdı diye düşünüyorum ama ne yazık ki kulübesi çok zayıf. belki sinan düşünülebilirdi ama onun da durumu malum.
tolga'yı çıkartıp yerine kimi alacaktı? rodrigues tolga dan daha kötü oynadı çıkması doğru karardı. 2 bek çıkarttı 2 kanat oyuncusu soktu ve kaldı ki kötü de bir hamle değildi. en sonda da çıkması gereken rodrigues'in yerine denayer i soktu ki güzel hamleydi.
bugün berabere de bitse bu adamın hamlelerine laf atmak doğru değil. bence yapılabilecek en iyi oyuncu değişikliklerini yaptı.
deplasman karnesi, teknik direktör olduğundan beri kötü. paok, hajduk gibi liginin kalburüstü takımlarını çalıştırmasına rağmen, istatistikleri çok düşük. kendisi italya felsefesini benimsemiş, conte gibi bir adam olmaya çalışıyor ancak zor. yaptığı değişiklikler oyunu sürekli geriye götürüyor. yedek kulübesi kalitesiz kabul ama ersun yanal mesela geçen maç geride olmasına rağmen abdulkadir'i oyuna aldı. bizde de genç bir sürü oyuncu var, bunları hamle oyuncusu olarak kullanabilir. eğer bu sene galatasaray'dan gönderilirse muhtemelen kariyeri liginin orta sınıf takımlarından öteye gidemeyecektir.